W tym roku odbêdzie siê jubileuszowa, 10. edycja Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards, której po raz kolejny sponsorem tytularnym jest marka Lech. W ten sposób podkre¶la ona swoje powi±zania z muzyk± – wspieraj±c bran¿ê hip hopow± i dostarczaj±c fanom niezapomnianych chwil na koncertach ich ulubionych wykonawców.
W ramach Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards na p³ockiej pla¿y wyst±pi w ci±gu trzech dni ponad stu artystów, w¶ród których bêd± miêdzy innymi: O.S.T.R, TEDE, Molesta Ewenement, Bedoes, Pezet i Sokó³.
Wydarzenie odbêdzie siê 6-8 lipca na pla¿y w P³ocku. Festiwal po raz pierwszy bêdzie zintegrowany z ceremoni± wrêczania nagród – dotychczas by³y to dwie oddzielne imprezy. Nagrody dla najlepszych wykonawców (w tym raperów, DJ-ów, producentów, utworów oraz albumów), zostan± wrêczone na scenie festiwalowej, pomiêdzy koncertami najwiêkszych gwiazd hip hopu. Zwyciêzcy poszczególnych 18 kategorii zostan± wybrani we wspólnym g³osowaniu jury i publiczno¶ci.
Marka Lech oprócz standardowej promocji w digitalu (kampania display, media spo³eczno¶ciowe, film promocyjny) uruchomi³a równie¿ mobilne studio w kamperze, podkre¶laj±c wyj±tkowo¶æ tej edycji festiwalu. Yach Ostry i Yurkovsky je¿d¿± nim po Polsce, przeprowadzaj±c rozmowy z artystami, którzy wyst±pi± na legendarnej p³ockiej scenie. Wszystkie wywiady znajd± siê na specjalnej playli¶cie Spotify: Lech Polish Hip Hop Festival & Music Awards Kamper Talks . Na kanale mo¿na równie¿ znale¼æ playlisty z utworami artystów, którzy wyst±pili w poprzednich edycjach festiwalu.
W ramach promocji festiwalu podobnie, jak w zesz³ym roku, marka Lech zorganizowa³a loteriê konsumenck±, w której mo¿na wygraæ imprezowe g³o¶niki i t-shirty z fragmentami tekstów piosenek znanych artystów, g³ównie ze sceny hip hopowej. Przygotowano równie¿ jedn± wyj±tkow± koszulkê, dedykowan± LPHH&MA.
Lech specjalnie na festiwal wyprodukowa³ tak¿e limitowane puszki piwa. Wyj±tkowo¶æ znajduj±cej siê na niej grafiki, która promuje Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards polega na jedynym w swoim rodzaju designie oraz na zmianie nazwy na puszce z LECH na LEHH, która nawi±zuje do nazwy p³ockiego festiwalu i hip hopu.
Wszystkie dzia³ania marki Lech Kompanii Piwowarskiej pokazuj±, ¿e s± one kierowane do m³odych duchem, którzy maj± muzykê w swoim DNA. Obecno¶æ Lecha na festiwalu, który zapisa³ siê na kartach historii muzyki hiphopowej jest wiêc czym¶ naturalnym.
Komentarze s± w³asno¶ci± ich twórców. Nie ponosimy odpowiedzialno¶ci za ich tre¶æ.
W³a¶ciel Zbyszek ZbiKo Kowalczyk ˆ (C)+(P) Wszelkie prawa zastrze¿one
kom. 506-504-359 e-mail: zbyszek.kronikarz@gmail.com
www.muzyczneabc.pl - Biblioteka Zbyszka, P³ytoteka Zbyszka, info z kraju i ze ¶wiata *