Firma Apple zaprezentowała nową reklamę telewizyjną sklepu internetowego iTunes. 30-sekundowy spot promujący usługę firmy z Cupertino nosi tytuł "Covers" i stanowi animowaną podróż po okładkach płyt The Beatles
- od "Please, Please Me" po "Abbey Road".
Tło dźwiękowe reklamy stanowi utwór legendarnej czwórki z Liverpoolu "Magical Mystery Tour".
Za kreację reklamy odpowiada stale współpracująca z Apple agencja TBWAMedia Arts Lab.
The Beatles została udostępniona w iTunes nieco ponad rok temu, po wielu latach negocjacji prowadzonych przez Apple z wytwórnią EMI oraz należącą do muzyków firmą Apple Corps. (więcej na ten temat). Po tygodniu internauci pobrali z serwisu ponad 450 tys. albumów i 2 miliony pojedynczych utworów zespołu (więcej na ten temat), a po dwóch miesiącach - ponad milion albumów i 5 milionów piosenek (więcej na ten temat).
(media2.pl)