1 lipca rusza nowa kampania syropów Paola (Hoop Polska). Jest to pierwsza letnia kampania w kategorii syropów. Potrwa do 24 lipca. Autorem kampanii jest agencja Brand Place z muzyką Smolika
(10.02.1970 w Świnoujściu)
- Naszym celem jest praca z syropami przez cały rok i zwiększenie ich udziałów rynkowych w okresie letnim. Po Paolę sięgamy nie tylko jako słodki dodatek do gorącej herbaty. Syrop to również świetny pomysł na przygotowanie orzeźwiającego napoju - mówi Anna Zygmunt, Brand Manager marki Paola.
Nowa kampania to opowieść o wspomnieniach inspirowanych smakiem. Przywołuje w pamięci najważniejsze dla nas chwile radości, bliskości, szczęścia. Również te, które pamiętamy z dzieciństwa.
Autorem muzyki do spotu jest Andrzej Smolik. Trzydziestosekundowy spot pojawi się w TVN, Polsat, TVN Style, Polsat Cafe oraz stacjach tematycznych At Media.
Kampania telewizyjna ma również swoją kontynuację w prasie kobieciej oraz w mediach internetowych, w których będzie obecna przez lipiec i sierpień.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom Mediowy MPG.
(media2.pl)