Ruszyła kolejna odsłona reklamowa marki Heineken.
na potrzeby kampanii przygotowano półminutowy spot, który jest zapowiedzią 10 jubileuszowej edycji Open’er Festival w Gdyni (od 30 czerwca do 3 lipca 2011).
Muzyka użyta w reklamie to utwór "Golden Age" zespołu The Asteroids Galaxy Tour, który na żywo będzie można obejrzeć trzeciego dnia Najlepszego Festiwalu w Europie. Spot komunikuje również nową aktywność promocyjną marki, gdzie nagrodami głównymi są wyjazdy na światowe festiwale sponsorowane przez Heinekena: Rock in Rio w Rio de Janeiro, Brazylia, ZOUKOUT w Singapurze, Outside Lands w San Francisco, USA i Open’er Festiwal w Gdyni.
Spot będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Film przygotowały wspólnie agencje Weiden+Kennedy (Amsterdam) i Leo Brunet (Warszawa). Za zakup mediów do tej kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Macroscope.
(Heineken)