W roku 2010 użytkownicy YouTube z całego świata przesłali w sumie ponad 13 mln godzin. Klipy łącznie obejrzano ponad 700 miliardów razy. Hitem roku okazał się "Bed Intruder Song!", w Polsce występ Kamila Bednarka
w "Mam talent".
Polscy użytkownicy YouTube również mieli w tym roku swoje ulubione hity. Coraz częściej oglądane są filmy dostarczane przez partnerów YouTube. W tym roku największą oglądalność miały zwłaszcza te związane z programem telewizyjnym "Mam Talent" - występ Kamila Bednarka został obejrzany ponad 6 mln razy. Jak co roku wielką popularnością cieszyła się też polska muzyka, w szczególności hip-hop, np. utwór "PARIAS - Hip-Hop vs Peja" (4,8 mln) oraz odpowiedź Peji (2,4 mln)
Tematem, który wzbudził największe zainteresowanie polskich użytkowników YouTube w 2010 r. była katastrofa w Smoleńsku. Tematyki tej dotykały setki filmów, np. klip pokazujący jak doszło do tragedii miał ponad milion odtworzeń, a hołd złożony stewardesie Natalii Januszko został obejrzany ponad 1,9 mln razy.
(Źródło: YouTube)