Lipton, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Delicje, Maryla Rodowicz (8,12,1945 Zielona Góra) i... Polska – to najsilniejsze marki w naszym kraju – wynika z badania BrandAsset Valuator (BAV). Ranking marek został ustalony w wyniku badania, wykonanego na zlecenie agencji Young&Rubicam.
Marki przedsiębiorstw, instytucji, a nawet polityków i gwiazd, oceniane były przez ankietowanych w czterech kategoriach: rozpoznawalność, szacunek, zapotrzebowanie oraz wiedza.
Wysoko w ocenie biorących udział w ankiecie plasuje się we wszystkich tych kategoriach Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która nie tylko jest jedną z najsilniejszych marek w kraju, ale również cieszy się największym szacunkiem w Polsce.
W ocenie Polaków „marką – autorytetem” wśród polskich gwiazd jest Maryla Rodowicz, która nawet, jeśli rzadziej pojawia się w mediach, to i tak zachowuje swój wysoki status. – Staram się nieustannie podnosić sobie poprzeczkę. Rzetelność, dbanie o jakość, inwestowanie w siebie – to wszystko jest konieczne, jeśli chcemy wypracować markę oraz zyskać sympatyków. Ja staram się zawsze być na bieżąco, śledzić trendy w świecie muzyki i nie zostawać w tyle – tłumaczy Rodowicz, która uplasowała się na 19. pozycji pięćdziesięciu najsilniejszych marek w Polsce.
(TVP Info)