Nowy album AC/DC
z największymi przebojami zespołu, wydany pod szyldem ścieżki dźwiękowej do filmu "Iron Man 2", będzie miała w Polsce nietypowego partnera medialnego.
W promocję płyty z takimi hitami, jak "Highway To Hell", "Shoot To Thrill" czy "Thunderstruck" zaangażował się miesięcznik przemysłu mięsnego, zatytułowany "Rzeźnik Polski".
Zespół AC/DC, który osobiście angażuje się w promocje swoich płyt, dowiedział się o całym pomyśle i z radością zaakceptował tak nietypowy patronat medialny.
- Sami często rzucamy mięsem, więc patronat "Rzeźnika Polskiego" to dla naszego bandu wymarzony wspólnik! - komentuje sprawę gitarzysta AC/DC, Angus Young.
Premiera płyty AC/DC "Iron Man 2" 19 kwietnia.
Oto pełna tracklista "AC/DC: Iron Man 2":
"Shoot to Thrill"
"Rock 'N' Roll Damnation"
"Guns for Hire"
"Cold Hearted Man"
"Back in Black"
"Thunderstruck"
"If You Want Blood (You've Got It)"
"Evil Walks"
"T.N.T."
"Hell Ain't a Bad Place to Be"
"Have a Drink on Me"
"The Razor's Edge"
"Let There Be Rock"
"War Machine"
"Highway to Hell"
( Sony Music PL
)