Przed kilkoma dniami na polskim rynku ruszyla nowa akcja cenowa wytwórni Universal Music Poland, zatytu³owana "Zagraniczne P³yty - Polska Cena".
W o¶wiadczeniu prasowym wytwórni czytamy:
"Proponujemy p³yty w niezwykle korzystnej cenie, polskiej cenie. Chcemy, ¿eby nasze p³yty, oznaczone charakterystyczn± niebiesk± naklejk± kosztowa³y ok. 30 z³otych. Aby mo¿liwie jak najlepiej nag³o¶niæ akcjê „Zagraniczne p³yty - polska cena”, zadbali¶my, aby wszystkie p³yty oklejone by³y charakterystyczn± niebiesk± naklejk±, która z daleka przyci±gnie wzrok klienta."
"Aby logo „Zagraniczne p³yty - polska cena” sta³o siê ³atwo rozpoznawalne i utrwali³o siê w ¶wiadomo¶ci nabywcy, rusza tak¿e du¿a kampania informacyjna w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych i radiowych, portalach internetowych i prasie oraz ogromna kampania outdoorowa. Na terenie 8 najwiêkszych miast Polski przez miesi±c bêd± widoczne billboardy naszej akcji."
Powy¿sza akcja, jest swoist± kontynuacj± kampanii z zesz³ego roku "Ludzka Cena" w ramach, której mo¿na by³o nabyæ p³yty za cenê ok 40 z³.
W ramach Ludzkiej Ceny, bêdzie mo¿na zakupiæ wszelkie nowe "topowe" wydawnictwa Universal Music, jak albumy: The Killers, Nelly Furtado, Black Eyed Peas, Fergie, Scissor Sisters, Keane i wiele innych.
(Universal Music)