Stormzy Tribbs & Smolasty gwiazdami koncertu Rockstar Energy Drink na Spotify Data: 10-07-2023 o godz. 22:12:23 Temat: Info
10 LIPCA 2023 r. - Rockstar Energy Drink® ogłasza cyfrowy koncert w aplikacji Spotify®
we współpracy z topowymi talentami muzycznymi. Znany na całym świecie artysta Stormzy (Michael Ebenazer Kwadjo Omari Owuo Jr.)(26 .07.1993 Londyn)
wystąpi na globalnej scenie, wykonując swoje największe przeboje z najnowszego albumu „This
is What I Mean".
Oprócz światowej gwiazdy w Polsce, Niemczech i Francji wydarzenie to
uświetnią występy artystów z tych krajów. Rodzimi fani będą mogli zobaczyć wirtualne
koncerty Tribbsa i Smolastego.
Ten niezwykły, cyfrowy show będzie miał swoją premierę na żywo w aplikacji Spotify® 21
lipca o godzinie 19:00.
Każda z gwiazd koncertu Rockstar „Press Play"; przeniesie widzów do pięciu różnych
światów, starannie stworzonych tak, aby uchwycić istotę inicjatywy „ Press Play". Światy te,
obejmujące tematykę gamingu i życia nocnego, zapewnią niesamowitą, energiczną atmosferę w
połączeniu z unikalną koncepcją występu każdego artysty.
To innowacyjne doświadczenie prezentuje nową platformę marki Rockstar Energy, „Press Play",
która ma za zadanie motywować fanów do działania i realizowania swoich pasji.
Podczas koncertu widzowie poprzez kliknięcie ikony „Press Play” będą mogli poruszać się
między różnymi światami, które będą pojawiać się w tle występu artystów, co zapewni im
niezapomniane doświadczenie.
Stormzy, gwiazda pierwszego wirtualnego koncertu Rockstar „Press Play" komentuje:
„Jestem bardzo szczęśliwy, że mogę być częścią tego legendarnego, cyfrowego koncertu w aplikacji
Spotify razem z Rockstar Energy. Dla mnie najlepsze było występowanie w kombinezonie mo-cap,
aby przenieść moje ruchy i muzykę w sferę cyfrową. Ten pomysł mnie zachwycił, ponieważ nigdy
wcześniej czegoś takiego nie robiłem, więc mam nadzieję, że koncert Rockstar ‘Press Play’ spodoba
się także moim fanom i da im energię, aby mogli robić to co kochają, tak jak ja robię to z muzyką.”
Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo, tak
wyraził swoje podekscytowanie uruchomieniem platformy: „Cyfrowy koncert w aplikacji
będzie niesamowity i rzeczywiście oddaje istotę marki – dodaje energii i ułatwia przejście z trybu
pracy do trybu zabawy". Dynamiczne wykonanie i osobowość Stormzy’ego doskonale uosabiają
istotę „Press Play".
W Polsce koncert Rockstar „Press Play” będzie miał miejsce 21 lipca o 19:00 z udziałem
topowych polskich artystów – Tribbsa i Smolastego. Tribbs w 2022 r. był DJ-em, którego
muzykę najczęściej w Polsce odtwarzano w usługach streamingowych, a także miał okazję
współpracować z głośnymi nazwiskami zarówno w Polsce jak i na świecie. Smolasty to
niezwykle popularny raper i producent muzyczny tworzący muzykę z pogranicza popu, hip-
hopu i R&B. Jego singel „Herbata z Imbirem” był najczęściej granym polskim utworem w
rozgłośniach radiowych w maju tego roku, a utwory zostały odtworzone na platformach
cyfrowych już kilkaset milionów razy.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Zenith.
Aby uzyskać więcej informacji na temat nadchodzącej serii koncertów Rockstar „Press Play”
śledź profil marki na Instagramie @rockstarpl.
O firmie PepsiCo Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy
PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży
uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez marki Lays,
Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodzące w skład
koncernu PepsiCo, wyniósł w 2022 roku ponad 86 mld dolarów amerykańskich. W swoim
globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i
napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z legendarnych marek generuje w ciągu
roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która
wskazuje drogę do uzyskania pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do
spożycia produktów żywnościowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja
PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności
firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i budowania
wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi
i jej mieszkańców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie
pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.