Stormzy Tribbs & Smolasty gwiazdami koncertu Rockstar Energy Drink na Spotify
Data: 10-07-2023 o godz. 22:12:23
Temat: Info


10 LIPCA 2023 r. - Rockstar Energy Drink® ogłasza cyfrowy koncert w aplikacji Spotify® we współpracy z topowymi talentami muzycznymi. Znany na całym świecie artysta Stormzy (Michael Ebenazer Kwadjo Omari Owuo Jr.)(26 .07.1993 Londyn) wystąpi na globalnej scenie, wykonując swoje największe przeboje z najnowszego albumu „This is What I Mean".

Oprócz światowej gwiazdy w Polsce, Niemczech i Francji wydarzenie to uświetnią występy artystów z tych krajów. Rodzimi fani będą mogli zobaczyć wirtualne koncerty Tribbsa i Smolastego.

Ten niezwykły, cyfrowy show będzie miał swoją premierę na żywo w aplikacji Spotify® 21 lipca o godzinie 19:00.

Każda z gwiazd koncertu Rockstar „Press Play"; przeniesie widzów do pięciu różnych światów, starannie stworzonych tak, aby uchwycić istotę inicjatywy „ Press Play". Światy te, obejmujące tematykę gamingu i życia nocnego, zapewnią niesamowitą, energiczną atmosferę w połączeniu z unikalną koncepcją występu każdego artysty.


To innowacyjne doświadczenie prezentuje nową platformę marki Rockstar Energy, „Press Play", która ma za zadanie motywować fanów do działania i realizowania swoich pasji. Podczas koncertu widzowie poprzez kliknięcie ikony „Press Play” będą mogli poruszać się między różnymi światami, które będą pojawiać się w tle występu artystów, co zapewni im niezapomniane doświadczenie.

Stormzy, gwiazda pierwszego wirtualnego koncertu Rockstar „Press Play" komentuje: „Jestem bardzo szczęśliwy, że mogę być częścią tego legendarnego, cyfrowego koncertu w aplikacji Spotify razem z Rockstar Energy. Dla mnie najlepsze było występowanie w kombinezonie mo-cap, aby przenieść moje ruchy i muzykę w sferę cyfrową. Ten pomysł mnie zachwycił, ponieważ nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiłem, więc mam nadzieję, że koncert Rockstar ‘Press Play’ spodoba się także moim fanom i da im energię, aby mogli robić to co kochają, tak jak ja robię to z muzyką.”

►https://pl.wikipedia.org/wiki/Stormzy
►https://www.stormzy.com
►https://www.facebook.com/stormzyofficial/
►https://www.instagram.com/stormzyoffical/
►https://twitter.com/stormzy1
►https://www.tiktok.com/@stormzy
►https://www.youtube.com/channel/UC7D-09kUG6Ei11SVO_deW_w
►https://tidal.com/browse/artist/6162093
►https://open.spotify.com/artist/2SrSdSvpminqmStGELCSNd
►https://www.deezer.com/pl/artist/4841158
►https://music.apple.com/us/artist/stormzy/394865154
►https://music.youtube.com/search?q=stormzy
►https://www.snapchat.com/add/stormzy1
►https://soundcloud.com/stormzy1

Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo, tak wyraził swoje podekscytowanie uruchomieniem platformy: „Cyfrowy koncert w aplikacji będzie niesamowity i rzeczywiście oddaje istotę marki – dodaje energii i ułatwia przejście z trybu pracy do trybu zabawy". Dynamiczne wykonanie i osobowość Stormzy’ego doskonale uosabiają istotę „Press Play".

W Polsce koncert Rockstar „Press Play” będzie miał miejsce 21 lipca o 19:00 z udziałem topowych polskich artystów – Tribbsa i Smolastego. Tribbs w 2022 r. był DJ-em, którego muzykę najczęściej w Polsce odtwarzano w usługach streamingowych, a także miał okazję współpracować z głośnymi nazwiskami zarówno w Polsce jak i na świecie. Smolasty to niezwykle popularny raper i producent muzyczny tworzący muzykę z pogranicza popu, hip- hopu i R&B. Jego singel „Herbata z Imbirem” był najczęściej granym polskim utworem w rozgłośniach radiowych w maju tego roku, a utwory zostały odtworzone na platformach cyfrowych już kilkaset milionów razy.

Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Zenith.

Aby uzyskać więcej informacji na temat nadchodzącej serii koncertów Rockstar „Press Play” śledź profil marki na Instagramie @rockstarpl.

O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez marki Lays, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2022 roku ponad 86 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z legendarnych marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę do uzyskania pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i budowania wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

(Mateusz Klemarczyk - MSL)







Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=29052