Trwa promocja dla nowych użytkowników - 2 miesiące subskrypcji TIDAL HiFi za 4 zł. Emocje po hucznych zabawach sylwestrowych jeszcze nie opadły, a przyszedł intensywny czas imprez karnawałowych.
Karnawał to świetna okazja do imprezowania, nie tylko w klubach, ale też w domu w gronie znajomych. Jeśli robicie w najbliższym czasie „domówkę” to podpowiadamy jakie playlisty z biblioteki TIDAL pomogą Ci zadbać o to, aby parkiet był pełny przez cały czas
Muzyczna biblioteka TIDAL zawiera ponad 90 milionów piosenek i 450 000 wideo. Jakby tego było mało, to na TIDAL znajdziesz gotowe playlisty dopasowane do Twoich potrzeb i gustu muzycznego. Jeśli nie masz pomysłu jak uatrakcyjnić swoją imprezę to wystarczy podłączyć dowolne urządzenie z dostępem do aplikacji i głośników oraz odpalić playlistę „Karnawałowa gorączka”. Znajdziesz na niej utwory, które wprawią w ruch najbardziej opornych gości. Nikt zapewne nie usiedzi spokojnie przy „Don’t Stop Me Now” Queen czy najbardziej tanecznym utworze Beyonce „Single Ladies”. Na playliście posłuchasz też popowych numerów jeden, w wykonaniu m.in. Dua Lipa, Miley Cyrus czy Gwen Stefani.
Mamy też coś dla tych, którzy zanim pójdą ze znajomymi do klubu, robią w domu „bifor”. Specjalnie na tego typu okazje redakcja TIDAL przygotowała playlistę „Bifor”. Na liście znalazł się m.in. jeden z najczęściej odtwarzanych w TIDAL w Polsce utworów Sama Smitha i Kim Petras „Unholy”. Ta playlista oprócz światowych hitów, które wszyscy nucili w 2022 roku, zawiera także najpopularniejsze utwory polskich artystów takich jak Dawid Podsiadło, Smolasty czy
Doda
Jeśli nie korzystacie z TIDAL to macie wyjątkową okazję, aby dołączyć do grona subskrybentów. Do końca stycznia, nowi użytkownicy mogą skorzystać z wyjątkowej promocji – 2 miesiące TIDAL HiFi za 4 zł. Po okresie promocyjnym można kontynuować subskrypcję za 19,99 zł miesięcznie (plus podatki). Subskrypcję można anulować z dowolnym momencie.
Z oferty można skorzystać klikając
tutaj
TIDAL to prowadzona przez artystów to globalna platforma muzyczno-rozrywkowa, która ma na celu stworzenie zrównoważonego, zorientowanego na artystę i fanów modelu biznesowego dla branży muzycznej. Dzięki innowacyjnym funkcjom, takim jak bezpośrednie płatności dla artystów, TIDAL umożliwia artystom przedefiniowanie ich miejsca w branży muzycznej. Dostępna w
61 krajach usługa zawiera w swoim katalogu ponad
90 milionów utworów i
450 000 wysokiej jakości filmów, a także oryginalne serie wideo, podcasty, tysiące starannie wyselekcjonowanych playlist i odkrywanie wykonawców za pośrednictwem
TIDAL Rising. TIDAL jest dostępny w poziomach
HiFi i
HiFi Plus, a członkostwo HiFi Plus oferuje dostęp takich funkcji audio jak
Master Quality Authenticated (MQA),
Dolby Atmos i
Sony 360 Reality Audio. TIDAL jest częścią Block, Inc. (NYSE: SQ), globalnej firmy technologicznej skupiającej się na usługach finansowych. Więcej informacji na
www.tidal.com
www.tidal.com/pl
https://www.facebook.com/TIDALPolska/
https://www.instagram.com/tidal_polska/