Wyjątkowe podcasty i ich niezwykli autorzy, m.in. Enzu i Pham, Matylda Hej i Kamil „Ment” Kraszewski oraz 20 stacji muzycznych grających od polskiego hip-hopu po k-pop – to Tuba, nowy projekt Grupy Radiowej Agory.
Serwis ruszył w poniedziałek, 7 listopada 2022 r. pod adresem tuba.fm i w aplikacji na urządzenia z systemem Android. Korzystanie z jego treści jest bezpłatne, a promuje go kampania z hasłem „It’s not just music, we share emotions”.
Tuba to nowy serwis muzyczno-podcastowy Grupy Radiowej Agory – wyjątkowe miejsce w sieci zbierające to wszystko, co dzieje się w muzyce, której słucha młode pokolenie. Użytkownicy znajdą w nim podcasty i strumieniowe listy utworów. Tuba to także specjalna przestrzeń w mediach społecznościowych, która ma łączyć fanów i fanki muzyki z jej twórcami.
– Tuba to miejsce, w którym można posłuchać dobrej muzyki – w zależności od nastroju czy upodobań i gustu, a także posłuchać o dobrej muzyce – wyjaśnia Kamil Szufladowicz, szef muzyczny projektu. – Co ważne, umożliwiamy wszystkim jak najszerszy dostęp do naszych stacji i podcastów – to właśnie dzięki Tubie młodzi fani muzyki mogą dotrzeć do swoich ulubionych utworów czy wykonawców bezpłatnie i bez ograniczeń.
Najważniejszym atutem Tuby są autorskie podcasty poświęcone różnorodnej muzyce, które poprowadzą artyści, dziennikarze i eksperci z branży muzycznej. W chwili startu Tuby w gronie tym znaleźli się: Enzu i Pham w podcaście „Type Beat”, Krzysztof Nowak – „FAMA”, Matylda Hej [@everycraft] – „K-Cast”, Kamil „Ment” Kraszewski – „Muddy Buddy Hour”, Adam „Te-Tris” Chrabin i Wojtek „Diset” Sławiński – „Mental Madness”, Kamil Wróblewski – „Ukryte Pragnienia” oraz Kamil Szufladowicz – „Muzyka Miast” oraz „Top Tuby”.
Nowe odcinki serii będą dostępne na stronie Tuby – tuba.fm, ale także na najważniejszych platformach podcastowych – na Spotify, Apple Podcasts czy Google Podcasts.
– Podcasty to przede wszystkim ludzie, którzy je prowadzą, i goście, których można w nich usłyszeć. Dlatego w Tubie postawiliśmy na naturalność przekazu i niewydumane treści. Zebraliśmy naprawdę solidną ekipę wspaniałych twórców, którzy będą w swoich audycjach przedstawiać różne sfery muzyczne – od polskiego hip-hopu po k-pop. Planujemy też szeroko zakrojone działania w mediach społecznościowych, bo doskonale zdajemy sobie sprawę z ich wagi dla naszych odbiorców. Tuba jest tworzona przez ludzi z ogromną muzyczną zajawką, warto do nich dołączyć! – dodaje Kamil Szufladowicz.
Oprócz tego użytkownicy Tuby znajdą w serwisie 20 wyjątkowych streamów z muzyką – m.in. stacje z polskim i zagranicznym hip-hopem, popem, polską muzyką rozrywkową, świeżą muzyką elektroniczną czy alternatywną. Szeroki wybór list do słuchania – gatunkowych i tematycznych – pozwoli odbiorcom nie tylko odszukać ulubionych wykonawców czy ulubione utwory, ale też poszerzać swoje muzyczne zainteresowania. Każda stacja będzie bowiem aktualizowana na bieżąco i uzupełniana nowościami.
Start Tuby wspiera komunikacja marketingowa #socialoriented z hasłem „It’s not just music, we share emotions”. Zespół serwisu będzie zachęcać w niej wszystkich do dołączenia do społeczności Tuby, m.in. na TikToku, Facebooku i Instagramie.
Tuba jest dostępna pod adresem tuba.fm oraz w aplikacji na urządzenia z systemem Android.
►https://pl-pl.facebook.com/TubaFM/
►https://www.instagram.com/tuba.fm/
►https://www.tiktok.com/@tuba.fm
(Agata Staniszewska - Rzecznik prasowy AGORY S.A.)