Polish Hip-Hop Festival i Music Awards - Lech sponsorem tytularnym imprez
Data: 08-04-2022 o godz. 05:45:00
Temat: Info


Największy festiwal hip-hopowy w Polsce i pierwsza gala wręczania nagród tej branży wyprodukowana w naszym kraju z takim rozmachem w tym roku przechodzą rewolucję. Obie imprezy oficjalnie łączy teraz sponsor tytularny, czyli marka Lech.

Gala Lech Polish Hip-Hop Music Awards przenosi się do Płocka, gdzie tradycyjnie odbędzie się festiwal, ale pod nową nazwą Lech Polish Hip-Hop Festival.

Zeszłoroczna, pierwsza edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards okazała się wielkim sukcesem. W Hali Stulecia we Wrocławiu nagrodzono artystów za wyjątkowe osiągnięcia w 18 kategoriach. Gremium złożone z niezależnych autorytetów, na czele z Marcinem Flintem i Dawidem Bartkowskim, przyznało statuetki między innymi: Quebonafide, Macie, Łonie i Webberowi. Galę uświetniły występy raperów przy akompaniamencie znamienitej Płockiej Orkiestry Symfonicznej.

Zostając sponsorem tytularnym ubiegłorocznej, pierwszej edycji gali rozdania nagród, Lech podkreślił swoje zaangażowanie w promowanie kultury hip-hopowej w Polsce. W tym roku, zostając sponsorem tytularnym również Lech Polish Hip-Hop Festival, marka jeszcze mocniej akcentuje swój nierozerwalny związek z muzyką hip hop.

(fot. Dagmara Szewczuk)

Dwuletnia przerwa w funkcjonowaniu festiwalu, spowodowana sytuacją pandemiczną w kraju, to był czas ciężkiej pracy całego zespołu, dla którego priorytetami są: dobra zabawa, komfort oraz bezpieczeństwo uczestników wydarzenia. Był to także okres na ulepszenie imprezy. W tym roku na płockiej plaży pojawi się nowa, duża scena Tent Stage. Uczestnicy imprezy będą mogli skorzystać z dodatkowych stref sprzedażowych oraz przebudowanej strefy food trucków. Nie zabraknie też stref: aktywności, relaksu, aż trzech pól namiotowych oraz miejsca dla kamperów. Pierwsze ogłoszenia artystów oraz sprzedaż biletów (również jednodniowych) wystartują wkrótce.

(fot. Paula Porochniak)

Muzyka od zawsze jest nieodłączną częścią DNA marki Lech Kompanii Piwowarskiej. „Dzięki zaangażowaniu marki Lech w aktywne wspieranie wydarzeń muzycznych możemy przeżywać wspaniałe emocje na największych festiwalach i imprezach w Polsce. Muzyka czyni nas bardziej szczęśliwymi, daje niezapomniane chwile uniesień zapewniając przeżywanie wyjątkowo pięknych emocji, które wyraźnie poprawiają samopoczucie. Pozwala oddychać pełną piersią i optymistycznie patrzeć na świat, swoje życie i na siebie. Dlatego od lat współtworzymy tę wspaniałą atmosferę wyjątkowych przeżyć, wspierając najlepsze wydarzenia muzyczne w Polsce. Naturalną konsekwencją takiego podejścia jest poszerzenie dotychczasowej współpracy z Polish Hip-Hop Festiwal. Od tej chwili Lech jest partnerem tytularnym Lech Polish Hip-Hop Festiwal w Płocku” – wyjaśnia Jacek Grabarczyk, Senior Brand Manager Lech.

„Mając na uwadze to, jak ważni są partnerzy, i jak bardzo wielowymiarowo takie partnerstwa wpływają na wydarzenie, postanowiliśmy zacieśnić współpracę z marką Lech, której nie musimy przedstawiać. Jest z nami od początku i wspiera nas na wielu płaszczyznach działalności” – dodaje Marcin Siwek, organizator Lech Polish Hip-Hop Festival i Music Awards.

Lech Polish Hip-Hop Festival odbędzie się 11-13 sierpnia br. na plaży w Płocku, a Lech Polish Hip-Hop Music Awards – 14 sierpnia w Orlen Arenie w Płocku. Na więcej informacji związanych z festiwalem i galą rozdania nagród trzeba jeszcze poczekać. Niebawem Lech ogłosi też kolejne muzyczne plany na ten rok. Do zobaczenia w Płocku... i nie tylko!


(Katarzyna Gawęska - Stars4Brands)








Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=26044