Po ich ostatnim, świetnie przyjętym singlu „Ease My Mind”, The Faim wydają kolejny przebojowy, naładowany adrenaliną utwór „The Hills”! Tym razem jest mocno i energicznie, a wszystko podkreśla nostalgiczny wokal Josha Ravena.
- The Hills to piosenka, która mówi o niepokoju i pragnienia powrotu do miejsca, w którym można na nowo połączyć się ze sobą i po prostu odetchnąć. – komentuje gitarzysta i autor piosenek, Sam Tye.
- Dla Josha i mnie wzgórza Perth są jednym z takich miejsc, i po dwóch latach ciągłych podróży, powrót do domu dał nam chwilę na zastanowienie się nad przytłaczającymi doświadczeniami, z którymi musieliśmy zmierzyć się podczas ostatniej trasy. Mam nadzieję, że ta piosenka pomoże też innym znaleźć takie miejsce dla siebie. – dodaje.
Wraz z singlem premierę ma niezwykle plastyczny wideoklip nagrany w australijskim Perth .
- Teledysk do "The Hills" to krótki filmowy obraz tego co, dzieje się z nami jako zespołem. Ciągłe życie w drodze. Świat często widziany przez okno. Ciągły ruch by dotrzeć do kolejnego celu podróży.” – kontynuuje Tye, który współtworzył również scenariusz wideo.
“The Faim wrócili i zafundowali nam absolutnie uroczą melodię” Rock Sound (UK)
“Kawałek błyszczy energiczną perkusją, ultrajasnymi gitarami i ciepłym, miodowym wokalem, przywołującym na myśl Foo Fighters i Muse” NME (AUS)
The Faim rozpoczynają nowy rok festiwalowymi występami na kultowych: Download i Rock am Ring, a także trasą po Wielkiej Brytanii i Europie - szczegółu wkrótce! Jest to kontynuacja serii wyprzedanych koncertów na całym świecie, w tym m.in. Reading & Leeds Festival oraz Slam Dunk Festival, a także wspólnymi występami z takimi bandami jak PVRIS, Against The Current i Sleeping With Sirens.
Zgromadzili ponad 140 milionów streamów na całym świecie, pisali i pracowali z takimi osobami jak Pete Wentz (Fall Out Boy), Mark Hoppus (blink-182) i Josh Dun (Twenty One Pilots). Ich poprzedni singel „Summer Is A Curse” pojawił się w kampanii reklamowej Jeepa.
(The Faim)
Od początku istnienia
The Faim wydawali "Złote" single i zapewniali sobie występy na całym świecie, m.in. Reading, Leeds Festival, Download UK i Slam Dunk Festival, dzieląc sceny z międzynarodowymi sławami jak PVRIS, Against The Current i Sleeping With Sirens.
Zgromadzili ponad 130 milionów streamów na całym świecie, pisali i pracowali z takimi osobami jak Pete Wentz (Fall Out Boy), Mark Hoppus (blink-182) i Josh Dun (Twenty OnePilots). Singel „Summer Is A Curse” pojawił się w spotach reklamowych Jeepa i Coca-Coli.
The Faim sprawdzili się jako grupa muzyków, których celem jest tworzenie oryginalnych piosenek, które łączą ludzi i tworzą unikalną społeczność. - Nasze serca i dusze są w naszych rękach przez 100 procent czasu! – mówi Stephen. - Celem jest granie muzyki, którą kochamy. Przez całą naszą karierę.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Faim
http://thefaim.com
https://www.facebook.com/TheFaim/
https://www.instagram.com/thefaim/
https://twitter.com/thefaim
https://www.tiktok.com/@thefaim?
https://www.youtube.com/channel/UC25TwitIcTJOmZgEPPRbgsw
https://tidal.com/browse/artist/9470562
https://open.spotify.com/artist/6VsU92soWFLtVsSP65rkrN