Gazeta.pl ponownie wspiera Męskie Granie
Data: 04-07-2021 o godz. 00:51:07
Temat: Info


Po roku przerwy spowodowanej pandemią wracają koncerty i festiwale muzyczne. Tego lata ponownie odbędzie się także najpopularniejsza polska trasa koncertowa, czyli Męskie Granie sponsorowane przez markę Żywiec. Duża część promocji wydarzenia zostanie zrealizowana w portalu Gazeta.pl.



Męskie Granie to gwarancja muzycznych emocji na najwyższym poziomie. Na scenie projektu od lat spotykają się ze sobą artyści reprezentujący odmienne pokolenia, konwencje i style. Także tworzony na potrzeby trasy zespół Męskie Granie Orkiestra każdorazowo zaskakuje doborem repertuaru, który usłyszeć można tylko na występach pod hasłem Męskie Granie. 30 czerwca ujawniono tegoroczny skład grupy oraz singel.


W ramach współpracy przy promocji trasy zaplanowane zostały także liczne działania redakcyjne, w tym publikacja materiałów dotyczących zaangażowanych w projekt artystów oraz samych koncertów i singla. Dodatkowo, 28 sierpnia zrealizowany zostanie streaming na żywo z finałowego koncertu Męskiego Grania w Żywcu. Poza tradycyjnymi relacjami na czytelników Gazeta.pl będą czekać ekskluzywne materiały zza kulis.

– Ubiegłoroczny sukces Męskiego Grania w wersji online, bez koncertów z publicznością, choć z dużą dawką muzycznych emocji, pokazał, że w świecie cyfrowym wszystko jest możliwe – mówi Bartosz Wysocki, Chief Revenue Oficer w Gazeta.pl. – Cieszymy się, że powoli wracają tradycyjne koncerty, ale chcemy też wykorzystać doświadczenia zdobyte w czasie pandemii, aby zapewnić artystyczne uniesienia także tym, którzy nie będą mogli bawić się pod sceną – dodaje Wysocki.

– Bardzo stęskniliśmy się za koncertami i spotkaniami z fanami projektu – mówi Dorota Nowakowska, Manager marki Żywiec. – W tym roku czeka nas wyjątkowa sytuacja – w trasę ruszają aż dwie orkiestry Męskiego Grania. To oznacza wiele emocji i niebanalnych muzycznych spotkań. Cieszymy się, że dzięki współpracy z naszym partnerem medialnym będziemy mogli podzielić się tymi historiami z szerokim gronem miłośników muzyki– dodaje Nowakowska.

Oprócz Gazeta.pl w promocję tegorocznej trasy zaangażowane są również inne marki Grupy Agora: Rock Radio, sieć kin Helios oraz AMS.

Za tegoroczną koncepcję i realizację Męskiego Grania odpowiada Agencja Live. Kampanię dla Męskiego Grania przygotowuje 2012 Agency. Za działania digital odpowiada agencja Feeders, a za działania PR i obsługę biura prasowego – agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.


Męskie Granie 2021 – line-up:

6 sierpnia – Kraków, Muzeum Lotnictwa
Męskie Granie Orkiestra 2020, Dawid Podsiadło, król, Jarecki, Bluszcz

7 sierpnia – Kraków, Muzeum Lotnictwa
Męskie Granie Orkiestra 2021, ØRGANEK, Daria Zawiałow, BAASCH, WaluśKraksaKryzys

13 sierpnia – Warszawa, Tor Służewiec
Męskie Granie Orkiestra 2020, Artur Rojek, król, Kasia Lins, Niemoc + goście

14 sierpnia – Warszawa, Tor Służewiec
Męskie Granie Orkiestra 2021, BRODKA, RALPH KAMINSKI, Zdechły Osa, Shyness!

20 sierpnia – Poznań, Park Cytadela
Męskie Granie Orkiestra 2020, ZALEWSKI, Maria Peszek, Vito Bambino, Kaśka Sochacka

21 sierpnia – Poznań, Park Cytadela
Męskie Granie Orkiestra 2021, ØRGANEK, król, Muchy, BAASCH

27 sierpnia – Żywiec, Amfiteatr pod Grojcem
Męskie Granie Orkiestra 2020, Dawid Podsiadło, Kwiat Jabłoni, WaluśKraksaKryzys, Bluszcz

28 sierpnia – Żywiec, Amfiteatr pod Grojcem
Męskie Granie Orkiestra 2021, ZALEWSKI, RALPH KAMINSKI, Natalia Przybysz, Kaśka Sochacka


Męskie Granie Orkiestra 2021
"I Ciebie też, bardzo" feat. Daria Zawiałow, Dawid Podsiadło, Vito Bambino (3:31)
℗ 2021 Sony Music Entertainment Poland Sp. z o.o., Pur Pur, Def Jam Recordings Poland, Live
Premiera: 30 czerwca 2021

Text: Daria Zawiałow, Dawid Podsiadło, Vito Bambino
Composition: Bartosz Dziedzic, Aleksander Krzyżanowski
Mix/mastering: Piotr Przedbora


Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w maju 2021 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 17,6 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 564,1 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, Next.gazeta.pl, Moto.pl, eDziecko.pl.

(Agata Staniszewska - Rzecznik prasowy AGORY S.A.)







Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=24759