Natalia Szroeder ambasadorką marki Lenovo Yoga Data: 01-06-2021 o godz. 01:05:00 Temat: Info
– Jedna z czołowych polskich piosenkarek, kompozytorek i autorek
tekstów Natalia Szroeder (20.04.1995 Bytów, pomorskie), rozpoczęła współpracę z Lenovo.
Artystka została nową ambasadorką marki i
twarzą rodziny produktów Yoga, które wyróżniają się eleganckim designem, wysoką wydajnością oraz
mobilnością za sprawą smukłej konstrukcji i niewielkiej wagi.
Roczna współpraca, która została ogłoszona w wyjątkowym terminie – Międzynarodowym Dniu Jogi oraz
Święcie Muzyki – obejmie treści publikowane w mediach społecznościowych artystki oraz na oficjalnych
kanałach Lenovo Polska, konkurs dla fanów, a także sesję zdjęciową i specjalnie przygotowany materiał
video. Fani będą mogli obejrzeć sceny z dnia artystki w trakcie których towarzyszy jej Yoga Slim 7, tłem
nagrań są malownicze i rozpoznawalne miejsca w Warszawie.
„Jestem podekscytowana współpracą z Lenovo. Ostatni okres jest dla mnie przełomowy i tym samym
wymagający. Czy to pracując nad wydaniem płyty, przygotowaniem do koncertów czy poszukiwaniem
nowych dźwięków i inspiracji, potrzebowałam wsparcia w postaci niezawodnego sprzętu, który mogę
wszędzie ze sobą zabrać – czy to do studia, czy na formalne i mniej formalne spotkania. Laptop Lenovo
Yoga Slim 7 idealnie wpasował się w moje potrzeby i stanowi nieocenioną pomoc w moim dynamicznym
życiu”. — komentuje Natalia Szroeder.
(Natalia Szroeder)
„Natalia to jedna z najpopularniejszych, najbardziej utalentowanych oraz wyróżniających się piosenkarek
młodego pokolenia. Jej pasja do muzyki, zaangażowanie i kreatywność doskonale wpisują się w charakter
marki Lenovo. Podobnie jak jej twórczość, my również stale ewoluujemy, wprowadzając innowacje, które
wyznaczają nowe trendy. Nasze laptopy są wszechstronne i tym samym świetnie sprawdzą się jako
narzędzia biznesowe, multimedialne, rozrywkowe czy mobilne. Odgrywają rolę idealnego
technologicznego kompana dla osób, które podobnie jak Natalia, stawiają na nieszablonowość, ale
również cenią komfort oraz piękno”. - mówi Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska.
Kampania będzie realizowana poprzez działania digital oraz PR. Klip reklamowy z udziałem Natalii
Szroeder i jej laptopa Yoga Slim 7. Patrz poniżej:
Lenovo Yoga Slim 7 to ultramobilny laptop, który świetnie sprawdzi się zarówno jako narzędzie do pracy,
jak i multimedialne centrum rozrywki. Wyróżnia się stylowym wzornictwem w eleganckiej oraz modnej
łupkowej szarości i baterią wystarczającą nawet na 19 godzin działania. Laptop został wyposażony w
wydajne procesory, dzięki którym wyróżnia się wyjątkową szybkością działania i reakcji. Ekran z matrycą
Full HD, zoptymalizowany przy użyciu Dolby Vision™, oferuje niebywałą jakość szczegółów, zaś w
połączeniu z trójwymiarowym dźwiękiem z technologią Dolby Atmos® gwarantuje sensoryczne doznania na najwyższym poziomie.
O firmie Lenovo Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45
miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki
infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z
siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety,
komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz
rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i
ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz
społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału
różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich.
Zachęcamy do obserwowania nas w
serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej
https://www.lenovo.com/.