JAIN w wywiadzie z Sony na Open'er Festival Data: 30-07-2019 o godz. 21:57:35 Temat: Info
„To, że ktoś może strzelić do drugiego człowieka ze względu na miłość, jest niemożliwe do pojęcia” – powiedziała w wywiadzie dla Sony Music Poland
Jain
Artystka, której hity „Makeba” czy „Come” zna cały świat, na swojej nowej płycie „Souldier” wydała piosenkę o tym samym tytule, dotyczącą strzelaniny w nocnym klubie dla gejów w Orlando. Jain nie stroni też od wypowiedzi na tematy uchodĽców czy pozycji kobiet w branży muzycznej, ale oprócz tego porozmawiała z Sony o social mediach i o swoich korzeniach.
Wywiad z artystką można obejrzeć na kanale SonyMusicPL na YouTube.
Mijają już cztery lata od niezwykłego sukcesu, jaki drobna, ubrana w szkolny mundurek JAIN odniosła za sprawą piosenki „Come” i płyty „Zanaka”, jaka przyniosła jeszcze hity „Makeba” i „Dynabeat”. Wszystkim singlom towarzyszyły rewelacyjne, oparte na iluzji optycznej klipy, ale utwory młodej Francuzki znane są także z reklam (m.in. Levi’sa w Polsce, a także ze spotu reklamującego ramówkę telewizji Polsat). Znakiem rozpoznawczym JAIN stało się też wplatanie do popowych kompozycji afrykańskich i arabskich motywów, jako że większość życia mieszkała z daleka od Francji: w Republice Kongo i Dubaju.
(Jain / fot. Paul & Martin)
W 2018 roku wróciła z nowym materiałem, jeszcze bardziej mieszając w nim pop, electro, reggae, arabską perkusję, afrykańskie rytmy i hip-hop. Singel „Alright” to piosenka o rozstaniu, ale muzycznie przypomina najlepsze muzyczne momenty JAIN. „To hymn o niezależności. Z jednej strony mówi o potrzebie miłości, która uskrzydla, ale i determinacji, desperacji i walce o uczucie” – mówi artystka.
Nowa płyta JAIN pt. „Souldier” ukazała się w 2018 roku. Artystka wystąpiła z materiałem z albumu na Open’er Festival 2019 w Gdyni.