Wszyscy finaliści „The Voice of Poland” nagrali premierowe utwory!
Data: 03-12-2018 o godz. 22:34:10
Temat: Info


Wszyscy finaliści „The Voice of Poland” nagrali premierowe utwory, które są dostępne w serwisach cyfrowych! Marcina Sójkę i Natalię Zastępa już przedstawiliśmy kilka informacji wcześniej - teraz kolej na następnych.

Ania Deko zakończyła przygodę z „The Voice of Poland” w finale, prezentując singel „Stały ląd”. To piosenka o poszukiwaniu priorytetu, miejsca oraz rzeczy w życiu, które są dla nas najważniejsze i wyznaczają kierunek poszukiwań. To coś, o co warto walczyć, co jest narażone na wiele zagrożeń i przeciwności losu, ale jednocześnie każdy z nas tego potrzebuje.

Ania pochodzi z Nysy, ale na co dzień mieszka we Wrocławiu. Ukończyła Wyższą Szkołę Oficerską Wojsk Lądowych we Wrocławiu, lecz zamiast munduru wybrała muzykę. Oprócz tego w jej rodzinie od pokoleń uprawia się również żeglarstwo, w którym może odnaleźć spokój i poczuć wolność. Na swoim koncie ma nagranie przeboju Stinga „English Man in New York” w duecie z Kamilem Bednarkiem oraz utwór „Zapomnij”. Swoje pierwsze kroki z muzyką rozpoczęła w wieku 14 lat od napisania piosenki „O nic nie pytaj”, a na swoim muzycznym koncie ma zwycięstwa w muzycznym talent show Bitwa na Głosy oraz radiowym konkursie RMF FM „Ja Cię Kręcę”.


Maksymilian Kwapień , frontman i wystrzałowy wokalista hard rockowego zespołu K.A.C, obiecuje, że wskrzesi rock & rolla na ogólnopolskiej scenie muzycznej. Debiutancki singel „PodRóże” powstał jakiś czas temu, ale Maks stosunkowo niedawno napisał do utworu polski tekst. To klasyczna, rockowa ballada o podróży życia, której celem – zawsze i na zawsze – jest miłość.

W trakcie przesłuchań w ciemno Maks wykonał „Respect” Arethy Franklin. Wszyscy trenerzy postawili uszy na baczność. Pierwszy komentarz: „bardzo fajnie” padł z ust Patrycji Markowskiej dosłownie po kilku sekundach utworu. Wtórował jej Grzegorz Hyży mówiąc: „jeśli to jest facet, to jest to unikat”. Nie pomylił się! Słowa te okazały się prorocze, bo Maks odwrócił nie tylko wszystkie fotele, ale też pod nadzorem Piotra Cugowskiego dotarł do finału programu.

Tarnowianin, śpiewający przez lata w katedralnym chórze, zakwalifikował się do etapu nagrań na żywo nokautując swojego rywala interpretacją „Knockin' on Heaven's Door”, a następnie do półfinałów, zachwycając wszystkich unikalną barwą głosu choćby w popisowym „Cry Baby” z repertuaru Janis Joplin.


Piosenki dla finalistów „The Voice of Poland” powstały w ramach songwriting campu, który odbył się w nowo oddanej do użytku przestrzeni kreatywnej w siedzibie Universal Music Polska w Warszawie. Prace rozpoczęły się po wyłonieniu najlepszej ósemki uczestników.

Wokaliści aktywnie uczestniczyli w procesie tworzenia utworów. Łącznie nad nowymi kawałkami pracowało 33 autorów, kompozytorów, producentów, inżynierów i wokalistów. W ciągu czterech dni wyprodukowano 8 singli. Po wyłonieniu finałowej czwórki, w błyskawicznym tempie zrealizowano cztery klipy. Pierwsze efekty już są: teledyski finalistów od sobotniego wieczoru zgromadziły w YouTube prawie pół miliona wyświetleń.

A to dopiero początek!

(Paulina Grabska-Universal Music PL)







Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=18803