Ballantine’s True Music x Flirtini - artyści kontra krytyka
Data: 10-06-2018 o godz. 12:04:42
Temat: Info


Krytyka wpisana jest w twórczość każdego artysty. Kiedy tworzysz, musisz być gotowy na reakcje jakie wywoła twoja twórczość, zwłaszcza te negatywne. Jak muzycy radzą sobie z krytyką? Jakie komentarze najczęściej słyszą?

Marka Ballantine’s, w ramach kolejnego cyklu True Music przygotowała aktywację we współpracy z duetem Flirtini, Mrozem i Rasem dotyczącą odbioru twórczości młodych, niezależnych artystów.

Najnowsza kampania Ballantine’s opiera się na konfrontacji negatywnych opinii krytyków z artystami, których bezpośrednio one dotyczą. Ma na celu ukazanie jak ciężka praca muzyków oraz ich wiara we własne umiejętności pomaga im osiągać sukces, bez względu na krytykę z którą się spotykają. Pokazuje, że efekty ich twórczości tylko z pozoru wyglądają na coś, co przyszło im bez większego wysiłku. Marka Ballantine’s do udziału w aktywacji zaprosiła polski duet producentów muzycznych i DJ-ów – Flirtini, którzy nie raz zetknęli się z negatywnymi opiniami dotyczącymi ich muzyki. W ramach kampanii pojawią się także materiały z Mrozem oraz Rasem z Rasmentalismu.

„Muzyka którą wydajemy, produkujemy i kompilujemy na naszych składankach “Heartbreaks & Promises”, w większości jest dobrze oceniana, zarówno przez słuchaczy jak i przez krytyków muzycznych. Widać to przede wszystkim po frekwencji w klubach i oczekiwaniach na kolejne płyty. Jednak o dziwo, najzabawniejszym zarzutem z którym się spotykamy jest komercyjność. Nie wyobrażamy sobie tworzenia i grania muzyki dla ludzi, ignorując ich gust muzyczny, który przecież nieustannie się zmienia. Mimo to ciągle staramy się być kilka kroków przed słuchaczami i tworzyć muzykę, którą szczerze czujemy.” – komentuje duet Flirtini.


wejdź TU


Ballantine’s True Music: najnowsza kampania Ballantine’s to kontynuacja długoletniej, globalnej aktywacji True Music, której celem jest zapewnienie wsparcia i rozgłosu artystom, którzy zgodnie z dewizą marki Ballantine’s, są autentyczni i nie boją się realizować swoich marzeń.ProjektTrue Music to odzwierciedlenie idei wedle której najlepsza muzyka tworzona jest przez ludzi, dla których najważniejsza jest pasja i odwaga przekraczania artystycznych barier, a także dla tych którzy potrafią radzić sobie z krytyką. Największe projekty zrealizowane w ramach platformy to kooperacja Ballantine’s x Boiler Room oraz Kompozycja Idealna z Wojtkiem Mazolewskim, czyli cykl koncertów z zaproszonymi przez jazzmana gośćmi. Z końcem kwietnia 2018 roku na rynku pojawiła się także płyta Flirtini „Heartbreaks&Promises vol.4” , której marka Ballantine’s została partnerem.

(Aleksandra Noiszewska-mslgroup.com)







Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=17707