Ballantine’s True Music x Flirtini - artyści kontra krytyka Data: 10-06-2018 o godz. 12:04:42 Temat: Info
Krytyka wpisana jest w twórczość każdego artysty. Kiedy tworzysz, musisz być
gotowy na reakcje jakie wywoła twoja twórczość, zwłaszcza te negatywne. Jak
muzycy radzą sobie z krytyką? Jakie komentarze najczęściej słyszą?
Marka
Ballantine’s, w ramach kolejnego cyklu True Music przygotowała aktywację we
współpracy z duetem Flirtini, Mrozem i Rasem dotyczącą odbioru twórczości
młodych, niezależnych artystów.
Najnowsza kampania Ballantine’s opiera się na konfrontacji negatywnych opinii
krytyków
z artystami, których bezpośrednio one dotyczą. Ma na celu ukazanie jak ciężka praca
muzyków oraz ich wiara we własne umiejętności pomaga im osiągać sukces, bez
względu na krytykę z którą się spotykają. Pokazuje, że efekty ich twórczości tylko z
pozoru wyglądają na coś, co przyszło im bez większego wysiłku. Marka Ballantine’s do
udziału w aktywacji zaprosiła polski duet producentów muzycznych i DJ-ów – Flirtini,
którzy nie raz zetknęli się z negatywnymi opiniami dotyczącymi ich muzyki. W ramach
kampanii pojawią się także materiały z Mrozem oraz Rasem
z Rasmentalismu.
„Muzyka którą wydajemy, produkujemy i kompilujemy na naszych składankach
“Heartbreaks
& Promises”, w większości jest dobrze oceniana, zarówno przez słuchaczy jak i przez
krytyków muzycznych. Widać to przede wszystkim po frekwencji w klubach i
oczekiwaniach na kolejne płyty. Jednak o dziwo, najzabawniejszym zarzutem z którym
się spotykamy jest komercyjność. Nie wyobrażamy sobie tworzenia i grania muzyki dla
ludzi, ignorując ich gust muzyczny, który przecież nieustannie się zmienia. Mimo to
ciągle staramy się być kilka kroków przed słuchaczami i tworzyć muzykę, którą
szczerze czujemy.” – komentuje duet Flirtini.
Ballantine’s True Music: najnowsza kampania Ballantine’s to kontynuacja długoletniej,
globalnej aktywacji True Music, której celem jest zapewnienie wsparcia i rozgłosu
artystom, którzy zgodnie z dewizą marki Ballantine’s, są autentyczni i nie boją się
realizować swoich marzeń.ProjektTrue Music to odzwierciedlenie idei wedle której
najlepsza muzyka tworzona jest przez ludzi, dla których najważniejsza jest pasja i
odwaga przekraczania artystycznych barier, a także dla tych którzy potrafią radzić sobie
z krytyką. Największe projekty zrealizowane w ramach platformy to kooperacja
Ballantine’s x Boiler Room oraz Kompozycja Idealna z Wojtkiem Mazolewskim, czyli
cykl koncertów z zaproszonymi przez jazzmana gośćmi. Z końcem kwietnia 2018 roku
na rynku pojawiła się także płyta Flirtini „Heartbreaks&Promises vol.4” , której marka Ballantine’s została partnerem.