W tym samym czasie, nowy singel “Work” z udziałem Drake’a, osiąga 1. pozycję w iTunes w 91 krajach, oraz króluje na listach stacji radiowych.
Rihanna swoim nowym albumem “Anti” tworzy historię, z drugą z kolei płytą na 1. miejscu notowania Billboard 200, ze sprzedażą 166 000 egzemplarzy w pierwszym tygodniu od premiery.
Singel „Work” (feat. Drake) promujący “Anti” wskoczył na 1. miejsce w serwisie iTunes w 91 krajach w ciągu niecałych 36 godzin od premiery, był najlepiej sprzedającym się singlem tygodnia w serwisach cyfrowych oraz zdominował każdą stację radiową o profilu Urban, Rhytmic i Pop w USA.
“Work” to już 27 hit Rihanny, który znalazł się w pierwszej 10 Billboard’s Hot 100, zrównując ją z Mariah Carey i Eltonem Johnem na 5. miejscu Top 10 w całej historii Hot 100. Jednak – Rihanna uzyskała tych 27 Top 10 w Hot 100 szybciej, niż inni (w 10 lat i 8 miesięcy, poczynając od „Pon The Replay” latem 2015). Co więcej, tylko jeden zespół w historii osiągnął 27 razy szczyt Top 10 szybciej, od Rihanny – The Beatles. „Work” wyróżnia się także jako pierwszy singel w karierze artystki oraz w historii radiowej, który zamknął zarówno format Rhythm i Urban na pierwszym miejscu notowań.
W wieku 27 lat, Rihanna jest artystką z “Najlepszą Sprzedażą Cyfrową Wszechczasów… z ponad 100 milionami [RIAA] certyfikatów sprzedaży singli na poziomie Złotym i Platynowym”. Jest także właścicielką zarówno nagrań, jak i muzyki, a 20 lutego, kiedy skończy 28 lat, będzie także oficjalnie właścicielką praw do publikacji swoich utworów.