Czesław Mozil stroi się i za¶piewa w walentynkowej akcji marki H&M
Data: 08-02-2016 o godz. 18:48:44
Temat: Info


Dzi¶, 8 lutego wystartowała H&M LoveSongs – akcja przygotowana przez agencję VML Poland, w której miłosne historie nadesłane w komentarzach przez użytkowników Facebooka zamieni± się w zadziorne piosenki za¶piewane przez Czesława Mozila



Jej finał odbędzie się w Dniu Zakochanych, 14 lutego. Wówczas w ramach live streamingu na facebookowym profilu marki H&M artysta za¶piewa piosenki inspirowane historiami opisanymi przez uczestników zabawy.

Idea akcji H&M LoveSongs polega na zmianie historii miłosnych, zarówno tych wesołych, jak i smutnych, tragicznych czy nietypowych w piosenki o miło¶ci ¶piewane przez Czesława Mozila. W zabawie może wzi±ć udział każdy, kto w komentarzu na facebookowym evencie marki H&M podzieli się ciekaw± histori± miłosn± i wskaże osobę, której Czesław Mozil ma zadedykować piosenkę stworzon± na podstawie opisanego zdarzenia.


H&M LoveSongs to akcja niestandardowa – zarówno od strony mechanizmu, technologii, jak i samego jej charakteru. Korzysta z najnowszej funkcji Facebooka, która pozwala na przesyłanie wideo na żywo. Błyskawiczna publikacji koncertu powoduje, że interakcja nabierze nowego wymiaru, a jego uczestników zaangażuje w co¶, co dopiero powstaje. Artysta, którego zaproszono do współpracy, idealnie pasuje zarówno do formy koncertu, jak i tematu, który opiera się na potraktowaniu Walentynek z przymrużeniem oka.

Dzi¶, 8 lutego wystartował facebookowy event „H&M Love Songs”,, z poziomu którego każdy może zgłosić miłosn± historię z dedykacj±. Akcję wpierać będzie kampania reklamowa na Facebooku.


Walentynowy koncert na żywo wystartuje 14 lutego o godzinie 12:00. Czesław Mozil wraz ze swoim zespołem zagra i za¶piewa na żywo piosenki napisane na podstawie najciekawszych zgłoszeń. Każda ze zwycięskich piosenek zostanie od razu zmontowana w krótki film z dedykacj±.

Czesław już się stroi-video

Za pomysł, kreację i realizację akcji odpowiada agencja VML Poland, za produkcję wideo – Sputnik Studio. Za planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiada VML Poland.

(Lukasz Majewski- PR & Marketing Manager VML Poland)







Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=14013