Sukces pierwszej edycji Rich Tour – statystyki Data: 22-12-2015 o godz. 19:39:02 Temat: Info
Rich Tour 2015 - pierwsza edycja imprezy przygotowanej przez youtuberów z Rich Zone właśnie dobiegła końca. Zorganizowany przez nich projekt objął dziesięć imprez, każda w innym mieście Polski
Z założenia kameralne spotkania, miały być okazją do kontaktu fanów z szóstką najpopularniejszych w Polsce, internetowych twórców wideo ze świata gier. Sześć i pół tysiąca fanów Gimpera, Izaka, Rojo, Nitro, Mandzio, Isamu wykupiło komplet biletów dystrybuowanych przez platformę NuPlays, a filmy youtuberów relacjonujące wydarzenie miały w sumie ponad pięć milionów wyświetleń.
Mimo gigantycznego zainteresowania udało się zachować kameralny, rodzinny wręcz charakter eventów, umożliwiając widzom bezpośredni kontakt z twórcami. „W przeciwieństwie do innych imprez tego typu postawiliśmy na szeroko rozumianą integrację z naszymi fanami oraz traktowanie każdej osoby indywidualnie. Przede wszystkim, skupiliśmy się na odwiedzeniu mniejszych ośrodków miejskich, gdzie dotychczas brakowało spotkań z osobami tworzącymi treści w serwisie YouTube” - komentuje Gimper zakończoną edycję Rich Tour.
Przez cały czas trwania imprezy Gimper, Izak, Rojo, Nitro, Mandzio, Isamu zamieszczali relacje i zdjęcia na ich kanałach social media, co zaowocowało następującymi statystykami:
5 209 421 wyświetleń w serwisie YouTube (nie licząc relacji i filmów nagranych przez fanów) i 383 351 kliknięć „lubię to" oraz 17 561 komentarzy
28 533 014 zasięgu postów w serwisie Facebook (nie licząc zdjęć publikowanych przez fanów ) i 1 051 186 kliknięć „lubię to" pod tymi postami
1 031 261 polubień zdjęć z #RichTour w aplikacji Instagram
Platforma NuPlays, jako partner wydarzenia, zorganizowała dystrybucję biletów i jego promocję.