Margaret ft. The Voice of Poland 2015 Finalists
Data: 09-11-2015 o godz. 14:42:24
Temat: Info


Margaret kolejny raz podjęła się kolaboracji z koncernem Coca-Cola, który rozpoczął właśnie swoją coroczną, bożonarodzeniową kampanię.



Jej kluczowym elementem jest premiera utworu Coraz Bliżej Święta (3:26) w wykonaniu Margaret oraz chóru programu The Voice of Poland.

Już po raz drugi koncern łączy siły z Magic Records, aby przekazać Polakom potężną dawkę radości, miłości i bliskości.

Utwór Coraz Bliżej Święta na stałe wpisał się już do muzycznego kanonu świątecznego marki.

Najnowsza aranżacja jest polską wersją słynnego singla autorstwa Melanie Thornton Wonderful Dream (Holidays are Coming) z 2001 roku.

Do pracy nad kompozycją, Margaret zaprosiła finalistów programu telewizyjnego The Voice of Poland 2015, którzy na potrzeby nagrania stworzyli chór.

Z kolei nad produkcją utworu i stworzeniem nowej aranżacji czuwali szwedzcy producenci, podobnie jak w przypadku wcześniejszych hitów artystki: Thank You Very Much, Heartbeat, czy Wasted.

Wszystko po to, abyśmy mogli jeszcze mocniej poczuć wyjątkową atmosferę zbliżających się Świąt.

Wcześniejsza współpraca Margaret z marką Coca-Cola w ramach kampanii "Pocałuj Radość" odniosła ogromny sukces.

Stworzony na potrzeby kampanii utwór Smak Radości został wyświetlony w kanałach socialowych (YouTube i Facebook) ponad 6 milionów razy oraz odnotował ponad 250 tysięcy odsłuchań w serwisach streamingowych (Spotify, Tidal).

Coraz Bliżej Święta można już znaleźć we wszystkich najważniejszych muzycznych serwisach cyfrowych, takich jak: Spotify, Tidal, Deezer, iTunes, Muzodajnia, a także na portalu YouTube.

Na kanale YT należącym do marki Coca-Cola utwór odnotował już ponad 1 600 000 odtworzeń w ciągu 6 dni od daty premiery.

(Ewa Urbańska-Universal Music PL)







Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=13689