„Holidays In Rome”, pierwszy singiel z nowej płyty Tomasza Makowieckiego (10.06.1983 Gdynia) w międzynarodowym konkursie.
Zrealizowane specjalnie dla Balcony TV wykonanie „Holidays In Rome” reprezentuje Polskę w Global Music Rumble, konkursie regularnie organizowanym przez internetowy portal wideo. Balcony TV powstało w Irlandii, szybko jednak rozwinęło się w potężną światową sieć. Strona promuje lokalnych wykonawców, umożliwiając im dotarcie do globalnej publiczności. Zgodnie z nazwą – rejestrowane dla Balcony TV występy odbywają się na balkonach.
Tomasz Makowiecki wystąpił niedawno na jednym z warszawskich balkonów – teraz nagranie mierzy się z występami wykonawców z całego świata – Miami, Dublina, Lisbony, Seulu, Sydney i wielu innych miast. W Global Music Rumble znalazło się 200 występów, zwycięzca otrzyma wsparcie promocyjne w serwisie YouTube warte 100 dolarów.
Na „Holidays In Rome” można głosować TUTAJ
(Barbara Popiołek-Sony Music Polska)