W pi±tek (27 stycznia 2012 roku) uka¿e siê pierwszy tom serii wydanej z okazji jubileuszu 30-lecia " Listy Przebojów Trójki
". Na 13-tomow± kolekcjê z³o¿± siê hity muzyczne z lat 2007-2011 w autorskim wyborze Marka Nied¼wieckiego
i Piotra Barona.
Seria "30 lat Listy Przebojów Trójki" jest uzupe³nieniem kolekcji wydanej na 25-lecie Trójki. W¶ród ponad 160 utworów wybranych przez Marka Nied¼wieckiego i Piotra Barona znalaz³y siê najwiêksze hity takich gwiazd, jak: Freddie Mercury, Sting, Adele czy Lionel Richie, a tak¿e najnowsze piosenki polskich i zagranicznych wykonawców, takich jak: Nosowska, The Car Is On Fire, Lao Che i wielu innych.
Ka¿dy album sk³ada siê z ksi±¿eczki, która zawiera wspomnienia prowadz±cych, anegdoty zwi±zane z artystami i ich piosenkami, oraz z p³yty CD z 13 utworami. Pierwszy tom serii "30 lat Listy Przebojów Trójki" - najwiêksze przeboje 2007 r. w wyborze Marka Nied¼wieckiego - uka¿e siê 27 stycznia 2012 r.
Wydanie kolekcji wspiera kampania promocyjna prowadzona w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24, At Media), radiu (Polskie Radio PR 3), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki oraz dziennik Metro), na no¶nikach reklamy zewnêtrznej AMS oraz w internecie (serwisy z grupy Gazeta.pl). Za kreacjê kampanii odpowiada agencja Bardzo, za zakup mediów - Starlink.
(agora.pl)
|