Lipton, Wielka Orkiestra ¦wi±tecznej Pomocy, Delicje, Maryla Rodowicz (8,12,1945 Zielona Góra) i... Polska – to najsilniejsze marki w naszym kraju – wynika z badania BrandAsset Valuator (BAV). Ranking marek zosta³ ustalony w wyniku badania, wykonanego na zlecenie agencji Young&Rubicam.
Marki przedsiêbiorstw, instytucji, a nawet polityków i gwiazd, oceniane by³y przez ankietowanych w czterech kategoriach: rozpoznawalno¶æ, szacunek, zapotrzebowanie oraz wiedza.
Wysoko w ocenie bior±cych udzia³ w ankiecie plasuje siê we wszystkich tych kategoriach Wielka Orkiestra ¦wi±tecznej Pomocy, która nie tylko jest jedn± z najsilniejszych marek w kraju, ale równie¿ cieszy siê najwiêkszym szacunkiem w Polsce.
W ocenie Polaków „mark± – autorytetem” w¶ród polskich gwiazd jest Maryla Rodowicz, która nawet, je¶li rzadziej pojawia siê w mediach, to i tak zachowuje swój wysoki status. – Staram siê nieustannie podnosiæ sobie poprzeczkê. Rzetelno¶æ, dbanie o jako¶æ, inwestowanie w siebie – to wszystko jest konieczne, je¶li chcemy wypracowaæ markê oraz zyskaæ sympatyków. Ja staram siê zawsze byæ na bie¿±co, ¶ledziæ trendy w ¶wiecie muzyki i nie zostawaæ w tyle – t³umaczy Rodowicz, która uplasowa³a siê na 19. pozycji piêædziesiêciu najsilniejszych marek w Polsce.
(TVP Info)
|