Na pocz±tku lipca 2010 roku m³odzie¿owy kana³ telewizyjny MTV Polska
bêdzie obchodzi³ swoje 10 urodziny. Z tej okazji przegotowano urodzinow± niespodziankê - multimedialn± wystawê, która zaprezentuje zmiany MTV Polska na przestrzeni ostatnich lat.
MTV Polska wystartowa³a 7 lipca 2000 roku. Stacja zast±pi³a tym samym pierwsz± polsk± telewizjê muzyczn± - Atomic TV. W ci±gu prawie 10 lat dzia³alno¶ci, stacja sta³a siê multimedialn± ikon± popkultury. Znakiem rozpoznawczym kana³u jest ci±g³a ewolucja. Obecnie w ofercie MTV Polska znajduj± siê zarówno teledyski, koncerty gwiazd muzyki, jak równie¿ seriale dokumentalne o tematyce spo³ecznej czy rozrywkowej.
Z okazji nadchodz±cych urodzin przygotowano wystawê "10 lat MTV w Polsce". Jest to okazja, aby prze¶ledziæ, jak MTV Polska zmienia³a siê na przestrzeni lat i co reprezentuje obecnie. Dziêki archiwalnym materia³om, widzowie bêd± mogli przypomnieæ sobie najciekawsze promosy, fragmenty oprawy czy najg³o¶niejsze programy. Stacja zaprezentuje równie¿ kilkadziesi±t swoich najs³ynniejszych logotypów.
Ekspozycja zaprezentowana zostanie w ramach Polskiego Festiwalu Reklamy, który organizowany jest od sze¶ciu lat przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz dzia³aj±cy pod auspicjami SARu - Klub Twórców Reklamy (KTR).
Wystawa startuje w najbli¿szy czwartek, 29 kwietnia w budynku BUW (ul. Dobra 56/66, Warszawa). Za koncept graficzny odpowiada zespó³ Warsaw Design Studio. Wystawa potrwa do 15 maja i zakoñczy siê Noc± Muzeów. Wstêp wolny.
(MTV Polska)
|