20 albumów dedykowanych polskim i zagranicznym twórcom muzyki filmowej i ich dzie³u - to nowa kolekcja muzyczna Agory - "Wielcy kompozytorzy filmowi". Kolekcjê promuje kampania reklamowa z udzia³em Gra¿yny Torbickiej.
Nowa kolekcja, wydawana w ramach Biblioteki Gazety Wyborczej, prezentuje najwa¿niejsze osi±gniêcia 10 kompozytorów polskich i 10 zagranicznych - m.in. Ennia Morricone, Nino Roty, Krzysztofa Komedy, Johna Williamsa, Jana A.P. Kaczmarka i wielu innych. Pierwszy tom serii z muzyk± Wojciecha Kilara uka¿e siê 18 listopada.
Nagrania pochodz± z oryginalnych ¶cie¿ek d¼wiêkowych; na p³ytach s± równie¿ utwory na nowo zaaran¿owane przez samych kompozytorów, a tak¿e odtworzone i opracowane przez wybitnych muzyków za zgod± spadkobierców artystów.
P³yty CD s± do³±czone do ksi±¿ek, z których ka¿da, po¶wiêcona innemu twórcy, zawiera opowie¶ci o jego ¿yciu i twórczo¶ci oraz rozmowy, wspomnienia, anegdoty, recenzje i fotografie, kalendaria i szczegó³owe wykazy otrzymanych nagród.
20-tomowa kolekcja „Wielcy kompozytorzy filmowi” to wyj±tkowa antologia muzyczna dla wszystkich, którzy kochaj± kino. Pierwszy jej tom z nagraniami muzyki Wojciecha Kilara uka¿e siê 18 listopada w promocyjnej cenie 9,99 z³. Kolejne - co ¶roda w cenie 24,99 z³. Seriê mo¿na kupiæ w kioskach, salonach Empik, ksiêgarniach.
Wydanie kolekcji wspiera kampania reklamowa, w której wystêpuje Gra¿yna Torbicka. Dzia³ania promocyjne s± prowadzone w: telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, stacje At Media), w Programie 1 Polskiego Radia, prasie (Gazeta Wyborcza i jej dodatki, Metro), internecie (Gazeta.pl) oraz na no¶nikach reklamy zewnêtrznej AMS. Za kreacjê spotów odpowiada TIMECODE, za zakup mediów - Starlink.
(Agora)
|