W czerwcu w Polsce zadebiutowa³ muzyczny sklep internetowy Nokia Music Store. Na razie klienci skar¿± siê na problemy techniczne nowej us³ugi oraz zbyt wygórowane ceny.
Nokia: Muzyczny sklep w Polsce z problemami?
£ukasz Szewczyk, 13 sierpnia 2009, godz. 18:57
TAGI: Nokia, Nokia Music Store
W czerwcu w Polsce zadebiutowa³ muzyczny sklep internetowy Nokia Music Store. Na razie klienci skar¿± siê na problemy techniczne nowej us³ugi oraz zbyt wygórowane ceny.
Nokia Music Store (music.nokia.pl) na razie jest jedn± z najdro¿szych ofert tego typu w Polsce. Klient za piosenkê zap³aci oko³o 3,50 z³ lub oko³o 35 z³ za p³ytê. Polskie odpowiedniki (np. iplay.pl czy Soho.pl) oferuj± tañsze utwory, a zwi±zany z sieci± Plus sklep Muzodajnia.pl nawet w cenie kilku groszy. Plusem muzycznego sklepu Nokia jest bardzo rozbudowana oferta (4,5 mln piosenek).
Na razie jednak polscy u¿ytkownicy us³ugi Nokia Music Store borykaj± siê z problemami. Jak podaje Rzeczpospolita, u¿ytkownicy skar¿± siê na wadliwy program do ¶ci±gania plików, s³ab± pomoc techniczn± a tak¿e problemy z odzyskaniem pieniêdzy ¶ci±gniêtych z karty
kredytowej. Nokia na razie nie odpowiada na pytania zwi±zane z problemami, zapewnia jednak, ¿e "liczba osób odwiedzaj±cych sklep stale ro¶nie".
(Rzeczpospolita/media2)
|