 Jak donosi dziś serwis Kotaku w nadchodzącej drugiej odsłonie doskonałej sieciowej strzelaniny Left 4 Dead pojawi się zespół Depeche Mode
I nie chodzi tu tylko o wykorzystanie utworów tejże grupy na potrzeby nowej gry Valve, ale również o tzw. product placement czyli wkomponowanie konkretnego produktu w samą grę, w taki sposób, aby nie rzucał się on nachalnie w oczy, ale działał na podświadomość odbiorcy. Tym samym podczas rozgrywki w Left 4 Dead 2 będziemy mogli zobaczyć koszulkę zespołu na jednej z nowych bohaterek gry czy podobizny Depeche Mode na bilbordach i plakatach.
W sprawie tej dość niecodziennej formy reklamy zabrał głos jeden z głównych projektantów gry – Chet Faliszek, który podczas tegorocznej imprezy Comic –Con wyjaśnił, iż Valve zwróciło się z prośbą o udostępnienie swoich utworów do wielu zespołów i to właśnie Depeche Mode był jednym z nielicznych grup, które odpowiedziało na wezwanie. Co więcej, zespół ten pozwolił Valve na wykorzystanie ich podobizny, utworów i wspomnianego już wyżej T-shirta.
(benchmark)
|