Wychodz±c na przeciw oczekiwaniom konsumentów, firma Sony Music wypu¶ci na rynek seriê p³yt w rewelacyjnie niskich cenach. Od 30 marca w ramach akcji "S³uchaj wiêcej za mniej" fani dobrej zagranicznej muzyki, bêd± mieli okazjê kupiæ pe³nowarto¶ciowe albumy ulubionych wykonawców za niewielk± kwotê.
Przebojowe, znakomicie przyjête najnowsze dzie³a Britney Spears i P!nk, uznany za najlepszy w dotychczasowej karierze ostatni longplay Kings of Leon czy jubileuszowe wydanie "Thrillera" niezaprzeczalnego klasyka króla popu, Michaela Jacksona teraz dostêpne bêd± za znacznie mniej.
W dobie troski o ekologiê wydawnictwa pojawi± siê w wyj±tkowych opakowaniach. Koniec z plastikiem! Ca³o¶æ dostêpna bêdzie bowiem w przyjaznym dla ¶rodowiska, stylowym, kartonowym opakowaniu. Zawarto¶æ samego kr±¿ka, jak i jego wygl±d pozostan± bez zmian. Identyczny bêdzie równie¿ zewnêtrzny projekt graficzny.
Aby ³atwo by³o rozpoznaæ tanie, ekologiczne p³yty, ka¿da z nich opatrzona bêdzie specjaln± naklejk±. Podkre¶laj±c troskê o naturê, wybrano kolor zielony, oszczêdno¶æ i atrakcyjn± cenê symbolizowaæ bêdzie z kolei ¶winka-skarbonka.
W pierwszej kolejno¶ci na sklepowych pó³kach z sympatyczn± ¶wink± pojawi± siê wznowienia najwa¿niejszych p³yt, które wytwórnia Sony Music wyda³a w drugim pó³roczu 2008 roku. W niskiej cenie nabyæ bêdzie mo¿na "Circus" Britney Spears, "My Love: Essential Collection" Céline Dion, "Safe From Home" Dido, "Thriller 25" Michaela Jacksona, "As I Am: The Super Edition" Alicii Keys, "Spirit" Leony Lewis, "Funhouse" P!nk, "Only By The Night" Kings of Leon , “The Promise” Il Divo oraz imienne debiuty The Priests i Metro Station.
Nie zabraknie te¿ jednej z najgorêtszych premier 2009 roku - "All I Ever Wanted" Kelly Clarkson. Tym samym jest to zapowied¼ kolejnych interesuj±cych wydawnictw. Od teraz nowe tytu³y najwiêkszych gwiazd z katalogu Sony Music dostêpne bêd± zarówno w "tradycyjnej" edycji, jak i w ramach akcji "S³uchaj wiêcej za mniej" w atrakcyjnym cenowo, ekologicznym wydaniu. Listê bie¿±cych i nadchodz±cych premier wchodz±cych w ramy akcji ¶ledziæ bêdzie mo¿na na dedykowanej akcji stronie internetowej pod adresem
www.sonymusic.pl/ecostyle
inf.prasowa Sony Music
|