
Od poniedzia³ku 3 listopada dziennik "Kurier Lubelski" (spó³ka Kurier Lubelski nale¿±ca do Polskapresse) ukazuje siê w nowej makiecie i z nowym uk³adem stron.
Dziêki zmianom tytu³ upodobni³ siê do innych dzienników wydawanych w ramach projektu "Polska".
Obecnie, w codziennym wydaniu "Kuriera Lubelskiego" funkcjonuj± nastêpuj±ce sekcje: Lublin, Interwencje, Wokó³ Lublina, Fakty 24/Polska, Fakty 24/¦wiat, Opinie, Kultura, Pieni±dze, Poradnik, Sport. Autorem nowej szaty graficznej tytu³u by³ Matt Brown, sprawuj±cy opiekê artystyczn± nad gazetami wchodz±cymi w sk³ad projektu.
Dziennik zyska³ tak¿e dwa nowe dodatki tematyczne. Od jutra w ka¿dy pi±tek ukazywaæ siê bêdzie "Pi±tek wieczorem", czyli weekendowy przewodnik po Lublinie. W soboty natomiast do gazety do³±czane bêdzie "Forum Akademickie" - znajd± siê w nim opinie na temat problemów dotycz±cych uniwersyteckiego Lublina.
Zmianom towarzyszy kampania reklamowa, która realizowana jest w Radiu Lublin, TVP Lublin oraz z wykorzystaniem outdooru. Na billboardach z has³em "czytam i polecam" mo¿na zobaczyæ znane osoby pochodz±ce z Lublina: zespó³ Budka Suflera, kabaret Ani Mru-Mru i pi³karza Jacka B±ka. Kampania zosta³a w ca³o¶ci przygotowana przez dzia³ marketingu dziennika.
"Kurier Lubelski" w sk³ad projektu "Polska" wszed³ w pa¼dzierniku br., ale do Polskapresse nale¿y dopiero od po³owy wrze¶nia br. (wydawnictwo kupi³o go od Zbigniewa Jakubasa). ¦rednia sprzeda¿ ogó³em tytu³u w okresie od stycznia do wrze¶nia br. wynios³a 9 039 egz. (dane ZKDP).
(wirtualnemedia)
|