Multimedialna sieæ komórkowa Play przygotowa³a gratkê dla fanów Madonny (16.08.1958 w Bay City, stan Michigan) - najnowsza p³yta, artystki zapowiadana singlem "4 Minutes" z udzia³em Justina Timberlake'a oraz Timbalanda, przez miesi±c dostêpna bêdzie tylko w Play.
W pi±tek (24 kwietnia 2008 roku) na dzieñ przed premier± nowej p³yty Madonny w sklepach w ca³ej Polsce, w sieci Play mia³a miejsce premiera nowych utworów Madonny w wersji na komórkê, m.in. muzyki na czekanie, pe³nych utworów w formie mp3, oraz dzwonków truetone.
Operator uzyska³ wy³±czno¶æ na wszystkie 12 utworów z albumu Madonny "Hard Candy" przez kilka pierwszych tygodni promocji p³yty. Ju¿ teraz dostêpny jest pierwszy singiel z p³yty, utwór "4 Minutes" . Klienci mog± równie¿ ¶ci±gn±æ remixy wykonane przez znanych DJ-ów takich jak: Bob Sinclair, Peter Safes, czy Tracy Young.
25 maja 2008 roku rusza dedykowana kampania reklamowa informuj±ca o tej unikalnej ofercie multimedialnej Play. Od 29 kwietnia tylko w Play dostêpne bêd± wszystkie utwory z nowej p³yty Madonny.
"Hard Candy" to jedenasty album studyjny Madonny, nadal utrzymany w klimacie klubowym, jednak ze znacz±cymi wp³ywami hip-hopowymi. Go¶cinnie na wokalach udzielaj± siê: Timbaland, Justin Timberlake, oraz Pharrell Williams.
(media2)
|