The Black Eyed Peas. zagra w ramach trasy Pepsi Black Blue And You Tour 2007.
17 wze¶nia 2007, Warszawa - Park Sowiñskiego
Dla tych, którzy chcieliby zobaczyæ wystêp swoich idoli na ¿ywo, Pepsi przygotowa³a ciekawe promocje konsumenckie, w których nagrodami bêd± m.in. bilety na koncert oraz telefony Motorola
RIZR Z3. Natomiast najbardziej utalentowani fani The Black Eyed Peas, którzy wyka¿± siê wyj±tkowym talentem podczas rozpoczynaj±cego siê wkrótce konkursu, bêd± mieli mo¿liwo¶æ wyst±pienia z zespo³em na scenie, w trakcie wrze¶niowego koncertu. Szczegó³y oraz zasady konkursów ju¿ niebawem bêdzie mo¿na znale¼æ na stronie internetowej www.pepsi.pl.
Wspó³praca Pepsi z cz³onkami zespo³u The Black Eyed Peas jest wynikiem nowej filozofii marki, zgodnie z któr± w bie¿±cym roku Pepsi da konsumentom mo¿liwo¶æ rozwijania swojej kreatywno¶ci, odkrywania wiêcej i wyra¿ania siebie poprzez muzykê, grafitti, taniec lub inne niekonwencjonalne dzia³anie. W ramach wspomnianej wspó³pracy, poza opracowaniem formu³y trasy koncertowej, The Black Eyed Peas zaanga¿owany jest tak¿e w prace nad muzyczn± oraz wizualn± stron± reklamy telewizyjnej Pepsi. Cz³onkowie zespo³u zaprojektowali równie¿ puszki i etykiety specjalnej serii napojów.
Wielokrotni zdobywcy platynowej p³yty, 3-krotni zdobywcy nagrody Grammy, The Black Eyed Peas, stali siê ¶wiatow± rewelacj± po wydaniu swojej 3-ciej p³yty, zatytu³owanej „Elephunk” (lipiec 2003), na której znalaz³y siê takie przeboje jak „Where Is The Love?” czy wyró¿niony najcenniejsz± nagrod± w przemy¶le muzycznym, statuetk± Grammy, hip-hopowy utwór „Let’s get it started”. Po tym przysz³a p³yta ³±cz±ca R&B i POP (w obu kategoriach piosenki na pierwszych miejscach list przebojów) „Money Business”, która da³a grupie nowe super przeboje, takie jak „Don’t Punk With My Hart”, „My Humps” i „Pump It”. The Black Eyed Peas osi±gnê³o miêdzynarodowy sukces sprzedaj±c ponad 24 miliony p³yt na ca³ym ¶wiecie.
(WarszawaOnLine)
Pierwsze trzysta biletów kupiæ by³o mo¿na w promocyjnej cenie 99 z³
Teraz bilety kupiæ mo¿na po 120 z³ w przedsprzeda¿y i 150 z³ w dniu koncertu.
|