Muzyka bezpośrednio wpływa na nastrój i samopoczucie w ciągu dnia. Dla wielu słuchaczy staje się zwierciadłem odzwierciedlającym ich emocje. Teraz Spotify rozszerza daylistę na Polskę - playlistę, która nieustannie dopasowuje się do aktualnego nastroju słuchacza.
Od dziś daylista jest dostępna w języku polskim zarówno dla użytkowników darmowej, jak i płatnej wersji Spotify, umożliwiając wszystkim odkrycie playlisty tworzonej przez aplikację. Zestawienie utworów będzie aktualizowane kilka razy dziennie, aby dopasowywać się do zmieniającego się nastroju słuchacza — od energetycznych rytmów dodających energii o poranku, przez spokojne brzmienia idealne do pracy lub nauki, aż po utwory doskonałe na wieczór w towarzystwie przyjaciół. Daylista dostosowuje się do każdej chwili.
Funkcja była dotychczas dostępna na 65 rynkach i cieszyła się dużą popularnością. Według danych Spotify, po premierze aż 70% słuchaczy korzystało z tej nowej możliwości, a daylista stała się najczęściej udostępnianym, spersonalizowanym doświadczeniem użytkowników Spotify. Teraz funkcja została rozszerzona na nowe rynki i dostosowana do 14 nowych języków, w tym właśnie do języka polskiego.
Jak znaleźć swoją daylistę?
• Na urządzeniach mobilnych funkcja pojawi się w sekcji „Przygotowane dla Ciebie”. Na pozostałych urządzeniach wystarczy wyszukać „daylista” w aplikacji lub skorzystać z dostępu przez stronę spotify.com/daylist.
• Spersonalizowaną playlistę można udostępnić w mediach społecznościowych, aby podzielić się z bliskimi swoim dniem odzwierciedlonym w utworach muzycznych.
• Pro tip: zawsze można zapisać aktualną daylistę, zanim się zmieni. Jeśli szczególnie spodoba Ci się konkretna składanka, wystarczy, że stukniesz w „...”, następnie wybierzesz „Nowa playlista” i „utwórz”. Ta konkretna playlista zostanie zapisana w bibliotece i będzie można do niej wrócić w każdej chwili.
Misją Spotify jest uwolnienie potencjału ludzkiej kreatywności poprzez umożliwianie milionom twórców utrzymywania się ze sztuki, a miliardom fanów czerpania z niej radości i inspiracji. W 2008 roku, w momencie uruchomienia platformy, Spotify na zawsze zrewolucjonizowało sposób, w jaki słuchamy muzyki. Obecnie, więcej słuchaczy niż kiedykolwiek może odkrywać, zarządzać i cieszyć się ponad 100 milionami utworów, 6 milionami podcastów i 350 000 audiobooków na Spotify. Jesteśmy najpopularniejszym na świecie serwisem subskrypcji streamingu audio z ponad 626 milionami użytkowników, w tym 246 milionami subskrybentów na ponad 180 rynkach.
(Ada Jadczak - Junior Consultant Havas PR Warsaw)
|