The Weeknd gwiazdą nowego trybu gry „Fortnite” Wysłano dnia 10-12-2023 o godz. 21:47:22
Temat: Info
Twórcy „Fortnite” zapowiedzieli nadchodzącą współpracę z The Weeknd. Artysta będzie gwiazdą nowego trybu gry zatytułowanego „Festival”, który ruszy 9 grudnia i będzie zawierał specjalne stroje oraz inne ciekawostki dla graczy.
Nowy tryb pozwoli zawodnikom wziąć udział w rytmicznej mini-grze w „Fortnite”, w której dzięki za awans na kolejne poziomy będą otrzymywać darmowe elementy wyposażenia.
„Fortnite Festival” przyniesie nowy system awansu, który będzie niezależny od „Battle Royale” i innych trybów gry. Punkty doświadczenia zdobywane za ukończenie zadań w trybie festiwalowym, nie będą zaliczane do karnetu bojowego, który jest częścią podstawowej gry. Zamiast tego, będą się zaliczać do karnetu festiwalowego, podobnie jak miało to miejsce w poprzednich mini-grach w „Fortnite”, które były owocem współpracy z twórcami „Gwiezdnych Wojen” i innych franczyz.
(The Weekend / fot. Pari Dukovic)
The Weekend "One Of The Girls" (4:04)
℗ 2023 The Weeknd XO, Inc., marketed by Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.
Premiera: 8 grudnia 2023
Karnet festiwalowy umożliwi graczom zakup dostępu do nagród Premium, zapewniając podwójną liczbę przedmiotów, w tym ekskluzywną skórkę The Weeknd „After Hours”.
Przedmioty dostępne w ramach „Fortnite Festival” będą zawierać Aury – nowy rodzaj dodatków, z których będzie można korzystać wyłącznie w tym trybie, a także klasyczne przedmioty, m.in. emoji i skórki, które będą dostępne także w innych trybach.
Dodatkowe informacje na temat „Fortnite Festival” zostaną udostępnione 9 grudnia wraz z jego startem. Wydarzenie z udziałem The Weeknd kończy intensywny tydzień w „Fortnite”, który obejmował wprowadzenie wielu nowości, jak choćby trybu LEGO (7 grudnia) czy „Rocket Racing” (8 grudnia).
Łączący R&B i pop artysta The Weeknd przejął rynek muzyki rozrywkowej na własnych warunkach. Zdobywca wielu platynowych wyróżnień oraz zwycięzca 3 nagród Grammy jest drugim najczęściej słuchanym artystą na Spotify.
Jego album „After Hours” jest najpopularniejszym krążkiem R&B wszech czasów (drugim jest jego „Starboy” z 2016 roku), a nostalgiczny singel w klimacie lat 80 „Blinding Lights” jest według RIAA pięciokrotnie platynowy. Utwór szybko stał się piątym w karierze piosenkarza kawałkiem na #1 miejscu listy Billboard Hot 100 i utrzymał się na tym miejscu przez 4 tygodnie.
The Weeknd gościł na okładkach licznych magazynów między innymi CR Men, King Kong, TIME, Forbes, Variety, Rolling Stone, Esquire, Harper’s Bazaar, czy GQ oraz grał w wielu programach telewizyjnych takich jak SNL, Jimmy Kimmel, Stephen Colbert i podczas gali nagród VMA.
Komentarze są własnością ich twórców. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Właściel Zbyszek ZbiKo Kowalczyk (C)+(P) Wszelkie prawa zastrzeżone
kom. 506-504-359 e-mail: zbyszek.kronikarz@gmail.com
www.muzyczneabc.pl - Biblioteka Zbyszka, Płytoteka Zbyszka, info z kraju i ze świata *