Stormzy Tribbs & Smolasty gwiazdami koncertu Rockstar Energy Drink na Spotify Wys³ano dnia 10-07-2023 o godz. 22:12:23
Temat: Info
10 LIPCA 2023 r. - Rockstar Energy Drink® og³asza cyfrowy koncert w aplikacji Spotify®
we wspó³pracy z topowymi talentami muzycznymi. Znany na ca³ym ¶wiecie artysta Stormzy (Michael Ebenazer Kwadjo Omari Owuo Jr.)(26 .07.1993 Londyn)
wyst±pi na globalnej scenie, wykonuj±c swoje najwiêksze przeboje z najnowszego albumu „This
is What I Mean".
Oprócz ¶wiatowej gwiazdy w Polsce, Niemczech i Francji wydarzenie to
u¶wietni± wystêpy artystów z tych krajów. Rodzimi fani bêd± mogli zobaczyæ wirtualne
koncerty Tribbsa i Smolastego.
Ten niezwyk³y, cyfrowy show bêdzie mia³ swoj± premierê na ¿ywo w aplikacji Spotify® 21
lipca o godzinie 19:00.
Ka¿da z gwiazd koncertu Rockstar „Press Play"; przeniesie widzów do piêciu ró¿nych
¶wiatów, starannie stworzonych tak, aby uchwyciæ istotê inicjatywy „ Press Play". ¦wiaty te,
obejmuj±ce tematykê gamingu i ¿ycia nocnego, zapewni± niesamowit±, energiczn± atmosferê w
po³±czeniu z unikaln± koncepcj± wystêpu ka¿dego artysty.
To innowacyjne do¶wiadczenie prezentuje now± platformê marki Rockstar Energy, „Press Play",
która ma za zadanie motywowaæ fanów do dzia³ania i realizowania swoich pasji.
Podczas koncertu widzowie poprzez klikniêcie ikony „Press Play” bêd± mogli poruszaæ siê
miêdzy ró¿nymi ¶wiatami, które bêd± pojawiaæ siê w tle wystêpu artystów, co zapewni im
niezapomniane do¶wiadczenie.
Stormzy, gwiazda pierwszego wirtualnego koncertu Rockstar „Press Play" komentuje:
„Jestem bardzo szczê¶liwy, ¿e mogê byæ czê¶ci± tego legendarnego, cyfrowego koncertu w aplikacji
Spotify razem z Rockstar Energy. Dla mnie najlepsze by³o wystêpowanie w kombinezonie mo-cap,
aby przenie¶æ moje ruchy i muzykê w sferê cyfrow±. Ten pomys³ mnie zachwyci³, poniewa¿ nigdy
wcze¶niej czego¶ takiego nie robi³em, wiêc mam nadziejê, ¿e koncert Rockstar ‘Press Play’ spodoba
siê tak¿e moim fanom i da im energiê, aby mogli robiæ to co kochaj±, tak jak ja robiê to z muzyk±.”
Bart LaCount, wiceprezes ds. miêdzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo, tak
wyrazi³ swoje podekscytowanie uruchomieniem platformy: „Cyfrowy koncert w aplikacji
bêdzie niesamowity i rzeczywi¶cie oddaje istotê marki – dodaje energii i u³atwia przej¶cie z trybu
pracy do trybu zabawy". Dynamiczne wykonanie i osobowo¶æ Stormzy’ego doskonale uosabiaj±
istotê „Press Play".
W Polsce koncert Rockstar „Press Play” bêdzie mia³ miejsce 21 lipca o 19:00 z udzia³em
topowych polskich artystów – Tribbsa i Smolastego. Tribbs w 2022 r. by³ DJ-em, którego
muzykê najczê¶ciej w Polsce odtwarzano w us³ugach streamingowych, a tak¿e mia³ okazjê
wspó³pracowaæ z g³o¶nymi nazwiskami zarówno w Polsce jak i na ¶wiecie. Smolasty to
niezwykle popularny raper i producent muzyczny tworz±cy muzykê z pogranicza popu, hip-
hopu i R&B. Jego singel „Herbata z Imbirem” by³ najczê¶ciej granym polskim utworem w
rozg³o¶niach radiowych w maju tego roku, a utwory zosta³y odtworzone na platformach
cyfrowych ju¿ kilkaset milionów razy.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Zenith.
Aby uzyskaæ wiêcej informacji na temat nadchodz±cej serii koncertów Rockstar „Press Play”
¶led¼ profil marki na Instagramie @rockstarpl.
O firmie PepsiCo Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na ca³ym ¶wiecie siêgaj± po produkty firmy
PepsiCo ponad miliard razy dziennie. £±czny przychód netto pochodz±cy ze sprzeda¿y
uzupe³niaj±cej siê oferty produktów ¿ywno¶ciowych i napojów oferowanych przez marki Lays,
Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodz±ce w sk³ad
koncernu PepsiCo, wyniós³ w 2022 roku ponad 86 mld dolarów amerykañskich. W swoim
globalnym portfolio PepsiCo posiada szerok± i ró¿norodn± ofertê produktów ¿ywno¶ciowych i
napojów oferowanych pod wieloma markami, a ka¿da z legendarnych marek generuje w ci±gu
roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykañskich.
W swoich dzia³aniach PepsiCo kieruje siê wizj± „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która
wskazuje drogê do uzyskania pozycji ¶wiatowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do
spo¿ycia produktów ¿ywno¶ciowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja
PepsiCo w kierunku zrównowa¿onego rozwoju, obejmuj±ca wszystkie obszary dzia³alno¶ci
firmy, która skupia siê wokó³ d±¿enia do dalszego rozwoju przedsiêbiorstwa i budowania
warto¶ci w granicach stawianych przez planetê oraz inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi
i jej mieszkañców. Wiêcej informacji na temat PepsiCo jest dostêpnych na globalnej witrynie
pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Komentarze s± w³asno¶ci± ich twórców. Nie ponosimy odpowiedzialno¶ci za ich tre¶æ.
W³a¶ciel Zbyszek ZbiKo Kowalczyk ˆ (C)+(P) Wszelkie prawa zastrze¿one
kom. 506-504-359 e-mail: zbyszek.kronikarz@gmail.com
www.muzyczneabc.pl - Biblioteka Zbyszka, P³ytoteka Zbyszka, info z kraju i ze ¶wiata *