Menu
· Strona g³ówna
· Archiwum
· Dodaj newsa
· Szukaj
· P³ytoteka Zbyszka


Biblioteka Zbyszka

















































  

Stormzy Tribbs & Smolasty gwiazdami koncertu Rockstar Energy Drink na Spotify
Wys³ano dnia 10-07-2023 o godz. 22:12:23
Temat: Info
Info 10 LIPCA 2023 r. - Rockstar Energy Drink® og³asza cyfrowy koncert w aplikacji Spotify® we wspó³pracy z topowymi talentami muzycznymi. Znany na ca³ym ¶wiecie artysta Stormzy (Michael Ebenazer Kwadjo Omari Owuo Jr.)(26 .07.1993 Londyn) wyst±pi na globalnej scenie, wykonuj±c swoje najwiêksze przeboje z najnowszego albumu „This is What I Mean".

Oprócz ¶wiatowej gwiazdy w Polsce, Niemczech i Francji wydarzenie to u¶wietni± wystêpy artystów z tych krajów. Rodzimi fani bêd± mogli zobaczyæ wirtualne koncerty Tribbsa i Smolastego.

Ten niezwyk³y, cyfrowy show bêdzie mia³ swoj± premierê na ¿ywo w aplikacji Spotify® 21 lipca o godzinie 19:00.

Ka¿da z gwiazd koncertu Rockstar „Press Play"; przeniesie widzów do piêciu ró¿nych ¶wiatów, starannie stworzonych tak, aby uchwyciæ istotê inicjatywy „ Press Play". ¦wiaty te, obejmuj±ce tematykê gamingu i ¿ycia nocnego, zapewni± niesamowit±, energiczn± atmosferê w po³±czeniu z unikaln± koncepcj± wystêpu ka¿dego artysty.


To innowacyjne do¶wiadczenie prezentuje now± platformê marki Rockstar Energy, „Press Play", która ma za zadanie motywowaæ fanów do dzia³ania i realizowania swoich pasji. Podczas koncertu widzowie poprzez klikniêcie ikony „Press Play” bêd± mogli poruszaæ siê miêdzy ró¿nymi ¶wiatami, które bêd± pojawiaæ siê w tle wystêpu artystów, co zapewni im niezapomniane do¶wiadczenie.

Stormzy, gwiazda pierwszego wirtualnego koncertu Rockstar „Press Play" komentuje: „Jestem bardzo szczê¶liwy, ¿e mogê byæ czê¶ci± tego legendarnego, cyfrowego koncertu w aplikacji Spotify razem z Rockstar Energy. Dla mnie najlepsze by³o wystêpowanie w kombinezonie mo-cap, aby przenie¶æ moje ruchy i muzykê w sferê cyfrow±. Ten pomys³ mnie zachwyci³, poniewa¿ nigdy wcze¶niej czego¶ takiego nie robi³em, wiêc mam nadziejê, ¿e koncert Rockstar ‘Press Play’ spodoba siê tak¿e moim fanom i da im energiê, aby mogli robiæ to co kochaj±, tak jak ja robiê to z muzyk±.”

►https://pl.wikipedia.org/wiki/Stormzy
►https://www.stormzy.com
►https://www.facebook.com/stormzyofficial/
►https://www.instagram.com/stormzyoffical/
►https://twitter.com/stormzy1
►https://www.tiktok.com/@stormzy
►https://www.youtube.com/channel/UC7D-09kUG6Ei11SVO_deW_w
►https://tidal.com/browse/artist/6162093
►https://open.spotify.com/artist/2SrSdSvpminqmStGELCSNd
►https://www.deezer.com/pl/artist/4841158
►https://music.apple.com/us/artist/stormzy/394865154
►https://music.youtube.com/search?q=stormzy
►https://www.snapchat.com/add/stormzy1
►https://soundcloud.com/stormzy1

Bart LaCount, wiceprezes ds. miêdzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo, tak wyrazi³ swoje podekscytowanie uruchomieniem platformy: „Cyfrowy koncert w aplikacji bêdzie niesamowity i rzeczywi¶cie oddaje istotê marki – dodaje energii i u³atwia przej¶cie z trybu pracy do trybu zabawy". Dynamiczne wykonanie i osobowo¶æ Stormzy’ego doskonale uosabiaj± istotê „Press Play".

W Polsce koncert Rockstar „Press Play” bêdzie mia³ miejsce 21 lipca o 19:00 z udzia³em topowych polskich artystów – Tribbsa i Smolastego. Tribbs w 2022 r. by³ DJ-em, którego muzykê najczê¶ciej w Polsce odtwarzano w us³ugach streamingowych, a tak¿e mia³ okazjê wspó³pracowaæ z g³o¶nymi nazwiskami zarówno w Polsce jak i na ¶wiecie. Smolasty to niezwykle popularny raper i producent muzyczny tworz±cy muzykê z pogranicza popu, hip- hopu i R&B. Jego singel „Herbata z Imbirem” by³ najczê¶ciej granym polskim utworem w rozg³o¶niach radiowych w maju tego roku, a utwory zosta³y odtworzone na platformach cyfrowych ju¿ kilkaset milionów razy.

Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Zenith.

Aby uzyskaæ wiêcej informacji na temat nadchodz±cej serii koncertów Rockstar „Press Play” ¶led¼ profil marki na Instagramie @rockstarpl.

O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na ca³ym ¶wiecie siêgaj± po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. £±czny przychód netto pochodz±cy ze sprzeda¿y uzupe³niaj±cej siê oferty produktów ¿ywno¶ciowych i napojów oferowanych przez marki Lays, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodz±ce w sk³ad koncernu PepsiCo, wyniós³ w 2022 roku ponad 86 mld dolarów amerykañskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szerok± i ró¿norodn± ofertê produktów ¿ywno¶ciowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a ka¿da z legendarnych marek generuje w ci±gu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykañskich.

W swoich dzia³aniach PepsiCo kieruje siê wizj± „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogê do uzyskania pozycji ¶wiatowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spo¿ycia produktów ¿ywno¶ciowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównowa¿onego rozwoju, obejmuj±ca wszystkie obszary dzia³alno¶ci firmy, która skupia siê wokó³ d±¿enia do dalszego rozwoju przedsiêbiorstwa i budowania warto¶ci w granicach stawianych przez planetê oraz inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkañców. Wiêcej informacji na temat PepsiCo jest dostêpnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

(Mateusz Klemarczyk - MSL)



 
Pokrewne linki
· Wiêcej o Info
· Napisane przez agizaj


Najczê¶ciej czytany artyku³ o Info:
Beyoncé Knowles pozwana o plagiat


Oceny artyku³u
Wynik g³osowania: 0
G³osów: 0

Po¶wiêæ chwilê i oceñ ten artyku³:

Wy¶mienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Z³y



Opcje

 Strona gotowa do druku  Strona gotowa do druku

 Wy¶lij ten artyku³ do znajomych  Wy¶lij ten artyku³ do znajomych


  
Komentarze s± w³asno¶ci± ich twórców. Nie ponosimy odpowiedzialno¶ci za ich tre¶æ.
W³a¶ciel Zbyszek ZbiKo Kowalczyk ˆ (C)+(P) Wszelkie prawa zastrze¿one
kom. 506-504-359 e-mail: zbyszek.kronikarz@gmail.com
www.muzyczneabc.pl - Biblioteka Zbyszka, P³ytoteka Zbyszka, info z kraju i ze ¶wiata
*