Menu
· Strona główna
· Archiwum
· Dodaj newsa
· Szukaj
· Płytoteka Zbyszka


Biblioteka Zbyszka

















































  

Piosenka Bastille w najważniejszej świątecznej reklamie!
Wysłano dnia 19-11-2019 o godz. 20:28:26
Temat: Info
Info Zespół Bastille , specjalnie na potrzeby świątecznej reklamy domów towarowych John Lewis i Waitrose Christmas TV (najbardziej wyczekiwany oraz najszerzej komentowany świąteczny spot w Wielkiej Brytanii), nagrał utwór „Can’t Fight This Feeling”.



To cover utworu z repertuaru REO Speedwagon. Za produkcję i aranżację odpowiada Mara Crlyle, a współproducentem nagrania jest Hugh Brunt. W kawałku słyszymy London Contemporary Orchestra. Dan Lewis nagrywał wokale w legendarnym Capitol Studios w Los Angeles.

Kevin Cronin z zespołu REO Speedwagon powiedział: – Uwielbiamy tę wersję! Cieszymy się, że nasz kawałek pojawi się w reklamie, która będzie towarzyszyła milionom ludzi w świątecznych przygotowaniach.

Melancholijny pop z filmowym rozmachem stał się znakiem rozpoznawczym Bastille. Dzięki wyjątkowemu brzmieniu grupa zapewniła sobie legiony oddanych fanów na całym świecie. Najnowszy album zespołu, „Doom Days”, dotarł do top 5 list sprzedaży w Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych. W 2019 ta sztuka udała się jedynie The Beatles oraz Queen.

(Bastille / fot. Piczo)

(Bastille)

Niedawno Bastille wydali wspólny singel z Marshmello, „Happier”. Utwór spędził rekordowe 60 tygodni (!) na szczycie Billboard’s Hot Dance/Elecrtronic songs chart. Dzięki temu to najpopularniejszy utwór dance tej dekady. Kawałek trafił na szczyty list przebojów na całym świecie, łączna liczba streamów przekracza 3,5 miliarda, a w samych Stanach singel ma pięciokrotną platynę.

Dan Smith założył Bastille w 2011 w południowym Londynie. Po wydaniu pierwszych utworów własnym sumptem, nieskończonych koncertach oraz uzupełnieniu składu zespołu o Chrisa Wooda (perkusja), Willa Farquarsona (gitara) i Kyle’a Simmonsa (klawisze), grupa stała się światowym fenomenem. Na debiutanckim albumie „Bad Blood” znalazł się wielki hit „Pompeii”. Krążek był najpopularniejszym wydawnictwem w serwisach cyfrowych w 2013. Rok później Bastille miało już na koncie nagrodę British Breakthrough Act w ramach BRITs oraz dwie nominacje do Grammy.

Drugi album Bastille, „Wild World”, zadebiutował na szczycie list sprzedaży w Wielkiej Brytanii oraz top 5 w USA. Pochodzący z krążka singel „Good Grief” pobił rekord liczby streamów od premiery w kategorii singli alternatywnych. Za drugą płytę zespół otrzymał nominację dla najlepszej brytyjskiej grupy podczas BRITs 2017.

Bastille kończą przepełniony sukcesami rok trasą po Wielkiej Brytanii w mniejszych klubach, dzięki czemu fani mają niepowtarzalną okazję do usłyszenia utworów z „Doom Days” w nowych, bardziej kameralnych okolicznościach.

(Ewa Urbańska-Universal Music PL)



 
Pokrewne linki
· Więcej o Info
· Napisane przez agizaj


Najczęściej czytany artykuł o Info:
Beyoncé Knowles pozwana o plagiat


Oceny artykułu
Wynik głosowania: 4
Głosów: 1


Poświęć chwilę i oceń ten artykuł:

Wyśmienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Zły



Opcje

 Strona gotowa do druku  Strona gotowa do druku

 Wyślij ten artykuł do znajomych  Wyślij ten artykuł do znajomych


  
Komentarze są własnością ich twórców. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Właściel Zbyszek ZbiKo Kowalczyk ˆ (C)+(P) Wszelkie prawa zastrzeżone
kom. 506-504-359 e-mail: zbyszek.kronikarz@gmail.com
www.muzyczneabc.pl - Biblioteka Zbyszka, Płytoteka Zbyszka, info z kraju i ze świata
*