Menu
· Strona g³ówna
· Archiwum
· Dodaj newsa
· Szukaj
· P³ytoteka Zbyszka


Biblioteka Zbyszka

















































  

Ballantine’s True Music x Flirtini - arty¶ci kontra krytyka
Wys³ano dnia 10-06-2018 o godz. 12:04:42
Temat: Info
Info Krytyka wpisana jest w twórczo¶æ ka¿dego artysty. Kiedy tworzysz, musisz byæ gotowy na reakcje jakie wywo³a twoja twórczo¶æ, zw³aszcza te negatywne. Jak muzycy radz± sobie z krytyk±? Jakie komentarze najczê¶ciej s³ysz±?

Marka Ballantine’s, w ramach kolejnego cyklu True Music przygotowa³a aktywacjê we wspó³pracy z duetem Flirtini, Mrozem i Rasem dotycz±c± odbioru twórczo¶ci m³odych, niezale¿nych artystów.

Najnowsza kampania Ballantine’s opiera siê na konfrontacji negatywnych opinii krytyków z artystami, których bezpo¶rednio one dotycz±. Ma na celu ukazanie jak ciê¿ka praca muzyków oraz ich wiara we w³asne umiejêtno¶ci pomaga im osi±gaæ sukces, bez wzglêdu na krytykê z któr± siê spotykaj±. Pokazuje, ¿e efekty ich twórczo¶ci tylko z pozoru wygl±daj± na co¶, co przysz³o im bez wiêkszego wysi³ku. Marka Ballantine’s do udzia³u w aktywacji zaprosi³a polski duet producentów muzycznych i DJ-ów – Flirtini, którzy nie raz zetknêli siê z negatywnymi opiniami dotycz±cymi ich muzyki. W ramach kampanii pojawi± siê tak¿e materia³y z Mrozem oraz Rasem z Rasmentalismu.

„Muzyka któr± wydajemy, produkujemy i kompilujemy na naszych sk³adankach “Heartbreaks & Promises”, w wiêkszo¶ci jest dobrze oceniana, zarówno przez s³uchaczy jak i przez krytyków muzycznych. Widaæ to przede wszystkim po frekwencji w klubach i oczekiwaniach na kolejne p³yty. Jednak o dziwo, najzabawniejszym zarzutem z którym siê spotykamy jest komercyjno¶æ. Nie wyobra¿amy sobie tworzenia i grania muzyki dla ludzi, ignoruj±c ich gust muzyczny, który przecie¿ nieustannie siê zmienia. Mimo to ci±gle staramy siê byæ kilka kroków przed s³uchaczami i tworzyæ muzykê, któr± szczerze czujemy.” – komentuje duet Flirtini.


wejd¼ TU


Ballantine’s True Music: najnowsza kampania Ballantine’s to kontynuacja d³ugoletniej, globalnej aktywacji True Music, której celem jest zapewnienie wsparcia i rozg³osu artystom, którzy zgodnie z dewiz± marki Ballantine’s, s± autentyczni i nie boj± siê realizowaæ swoich marzeñ.ProjektTrue Music to odzwierciedlenie idei wedle której najlepsza muzyka tworzona jest przez ludzi, dla których najwa¿niejsza jest pasja i odwaga przekraczania artystycznych barier, a tak¿e dla tych którzy potrafi± radziæ sobie z krytyk±. Najwiêksze projekty zrealizowane w ramach platformy to kooperacja Ballantine’s x Boiler Room oraz Kompozycja Idealna z Wojtkiem Mazolewskim, czyli cykl koncertów z zaproszonymi przez jazzmana go¶æmi. Z koñcem kwietnia 2018 roku na rynku pojawi³a siê tak¿e p³yta Flirtini „Heartbreaks&Promises vol.4” , której marka Ballantine’s zosta³a partnerem.

(Aleksandra Noiszewska-mslgroup.com)



 
Pokrewne linki
· Wiêcej o Info
· Napisane przez agizaj


Najczê¶ciej czytany artyku³ o Info:
Beyoncé Knowles pozwana o plagiat


Oceny artyku³u
Wynik g³osowania: 4.11
G³osów: 290


Po¶wiêæ chwilê i oceñ ten artyku³:

Wy¶mienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Z³y



Opcje

 Strona gotowa do druku  Strona gotowa do druku

 Wy¶lij ten artyku³ do znajomych  Wy¶lij ten artyku³ do znajomych


  
Komentarze s± w³asno¶ci± ich twórców. Nie ponosimy odpowiedzialno¶ci za ich tre¶æ.
W³a¶ciel Zbyszek ZbiKo Kowalczyk ˆ (C)+(P) Wszelkie prawa zastrze¿one
kom. 506-504-359 e-mail: zbyszek.kronikarz@gmail.com
www.muzyczneabc.pl - Biblioteka Zbyszka, P³ytoteka Zbyszka, info z kraju i ze ¶wiata
*