„Bezpieczne Interneciaki” to projekt realizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, współfinansowany ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.
Spot promocyjny jest jednym z elementów akcji informacyjnej dla dzieci i ich rodziców uświadamiającej potencjalne zagrożenia płynące z sieci. Serwis twórców filmowych TlumTlum zrealizował wersję 30 i 60 sekundową.
Spot ma za zadanie zachęcać do wejścia na specjalną stronę projektu www.bezpieczneinterneciaki.pl po więcej informacji na temat sposobów zabezpieczenia nieletnich przed nieodpowiednimi treściami w internecie. Na stronie znajdziemy również materiały z konferencji "Ochrona małoletnich w internecie", Kodeks Dobrych Praktyk dotyczący szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie oraz wypowiedzi specjalistów.
- Spoty zrealizowaliśmy w konwencji dokumentalnej, pytając rodziców, nie aktorów o ich sposoby na zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa w Internecie. Z długich sekwencji wypowiedzi wybraliśmy te najbardziej sugestywne - mówi Jan Okulicz-Kozaryn z TLUMTLUM.
Spoty są emitowane TVP.pl, YouTube oraz Ipli.
TLUMTLUM to nowy serwis gdzie spotykają się twórcy filmowi i marki. Setki twórców tworzy filmy specjalnie dla marek, zdobywa nagrody i buduje swoje profesjonalne portfolio. Marki otrzymują świeże, bliskie ludzkiemu doświadczeniu spoty reklamowe.
Działanie TLUMTLUM opiera się na: tworzeniu konkursów video dla marek, angażowaniu społeczności twórców filmowch gotowych zrealizować video na terenie całej Polski, tworzeniu reklam lokalnych, promujących mniejszych przesiębiorców na YT i FB. Z serwisem współpracują najlepsi twórcy crowdsourcingowego video w Polsce.
(Marta Szarzyńska- TlumTlum.pl )
(Paweł Blados)
|