
Jeszcze tylko kilka godzin zostało, aby na stronie 24hoursofhappiness.com umieścić swoje video lub foto z hashtagiem #HappyDay
Powinno ono przedstawiać szeroko pojęte szczęście – czy to przy dźwiękach ‘Happy’ Pharrella Williamsa, czy przy dowolnie wybranym podkładzie, w dowolnych okolicznościach i miejscu – wszystko zależy od Waszej inwencji. Akcja związana jest z przypadającym na 20. marca Międzynarodowym Dniem Szczęścia, ustanowionym 2 lata temu przez Organizację Narodów Zjednoczonych. Jej efektem będzie wyświetlenie na wspomnianej stronie w południe najbardziej interesujących zgłoszeń z danej strefy czasowej - zobaczy je cały świat, w tym także zaangażowany w całą akcję Pharrell Williams. Może znajdzie się tam któryś z licznych filmów z polskimi miastami tańczącymi do „Happy”?
Najnowszy album Pharrella „G I R L” już uznany został za jedną z najbardziej udanych muzycznych niespodzianek roku. Promowany przez hit „Happy” krążek zawiera 11 nowych studyjnych piosenek, w których pojawiają się tak znakomici goście jak Justin Timberlake, Alicia Keys, grupa Daft Punk czy Miley Cyrus. Bogate aranżacje na płycie są dziełem mistrza muzyki filmowej – Hansa Zimmera a mixem całego krążka zajął się współpracownik Daft Punk Mick Guzauski. W przyszłym tygodniu do sprzedaży trafia także winylowy singiel z kawałkiem ‘Happy’ i jego specjalną, idealną do karaoke, wersją instrumentalną.
(Basia Popiołek-Sony Music Polska)
|