W ramach najnowszej kampanii reklamowej "Chwile, które łączą" komórkowa sieć T-Mobile organizuje koncert Mariah Carey (27.03.1970 w Huntington na wyspie Long Island w stanie Nowy Jork)
równocześnie w pięciu różnych miastach Europy.
Nawiązując do atmosfery Świąt i tradycji wręczania gwiazdkowych prezentów, T-Mobile zorganizował ciekawe wydarzenie: Mariah wykonała swoje największe świąteczne przeboje jednocześnie w pięciu europejskich miastach (Krakowie, Frankfurcie, Zagrzebiu, Skopje i Podgoricy) przed tysiącami oczarowanych przechodniów. Było to możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii holograficznej. Artystka zaśpiewała cztery utwory, w tym "Oh Santa".
Podczas wykonywania tradycyjnej kolędy "Cicha noc" do artystki dołączyła ponad pięciotysięczna widownia śpiewając w swoich ojczystych językach. Dodatkowo uczestnicy występu mogli pobrać i wyświetlić na swoich smartfonach wirtualną świeczkę, co pozwoliło stworzyć barwny spektakl w pięciu miastach naraz.
To wydarzenie stanowi podstawę nowej kampanii reklamowej, którą Deutsche Telekom wkrótce rozpocznie dla swoich marek (T, T Mobile oraz T-Home) w Polsce, Niemczech, Chorwacji, Macedonii i Czarnogórze. Jest to kolejna z serii wyróżniających się i dobrze przyjętych kampanii organizowanych od 2008 r. przez Deutsche Telekom, które mają na celu propagowanie hasła marki "Chwile, które łączą".
(media2.pl)