Na początku lipca 2010 roku młodzieżowy kanał telewizyjny MTV Polska
będzie obchodził swoje 10 urodziny. Z tej okazji przegotowano urodzinową niespodziankę - multimedialną wystawę, która zaprezentuje zmiany MTV Polska na przestrzeni ostatnich lat.
MTV Polska wystartowała 7 lipca 2000 roku. Stacja zastąpiła tym samym pierwszą polską telewizję muzyczną - Atomic TV. W ciągu prawie 10 lat działalności, stacja stała się multimedialną ikoną popkultury. Znakiem rozpoznawczym kanału jest ciągła ewolucja. Obecnie w ofercie MTV Polska znajdują się zarówno teledyski, koncerty gwiazd muzyki, jak również seriale dokumentalne o tematyce społecznej czy rozrywkowej.
Z okazji nadchodzących urodzin przygotowano wystawę "10 lat MTV w Polsce". Jest to okazja, aby prześledzić, jak MTV Polska zmieniała się na przestrzeni lat i co reprezentuje obecnie. Dzięki archiwalnym materiałom, widzowie będą mogli przypomnieć sobie najciekawsze promosy, fragmenty oprawy czy najgłośniejsze programy. Stacja zaprezentuje również kilkadziesiąt swoich najsłynniejszych logotypów.
Ekspozycja zaprezentowana zostanie w ramach Polskiego Festiwalu Reklamy, który organizowany jest od sześciu lat przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz działający pod auspicjami SARu - Klub Twórców Reklamy (KTR).
Wystawa startuje w najbliższy czwartek, 29 kwietnia w budynku BUW (ul. Dobra 56/66, Warszawa). Za koncept graficzny odpowiada zespół Warsaw Design Studio. Wystawa potrwa do 15 maja i zakończy się Nocą Muzeów. Wstęp wolny.
(MTV Polska)