MTV - koncesje nie brytyjskie, a czeskie
Data: 26-09-2009 o godz. 00:00:00
Temat: Info


Kanały nadawane przez spółkę MTV Networks Polska otrzymały w miniony wtorek 22 września br. koncesje satelitarne od czeskiego regulatora rynku medialnego. Wcześniej stacje nadawały na podstawie licencji brytyjskiego Ofcomu.

Nowe koncesje zostały wydane dla stacji: Viva Polska, MTV Polska, VH 1 Polska, Comedy Central Polska i Nickelodeon Polska i będą obowiązywać przez okres 12 lat.

Jak informuje nas Małgorzata Rybak-Dowżyk, PR manager MTV Networks Polska, zmiana licencji z brytyjskich na czeskie związana jest z rozwojem biznesowym MTV Networks International w regionie.

Z naszych informacji wynika, że dzięki zmianie koncesji kanały spółki zostały objęte mniej restrykcyjnymi zasadami dotyczącymi emisji reklam. Regulacje czeskie w przeciwieństwie do brytyjskich nie zabraniają np. stacjom kierowanym do młodzieży emisji reklam produktów żywnościowych uznanych za niezdrowe (np. napojów słodzonych czy batoników) w określonych godzinach.

- Regulacje większości regulatorów są zbliżone do siebie - twierdzi jednak Rybak-Dowżyk i dodaje, że np. regulacje Ofcomu zezwalają na reklamę alkoholu (a nie tylko piwa), ale pomimo tego MTV Networks Polska zawsze respektowało polską ustawę o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

(MTV Polska)





Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=7291