Muzyczny sklep w Polsce z problemami?
Data: 13-08-2009 o godz. 21:38:01
Temat: Info


W czerwcu w Polsce zadebiutował muzyczny sklep internetowy Nokia Music Store. Na razie klienci skarżą się na problemy techniczne nowej usługi oraz zbyt wygórowane ceny.

Nokia: Muzyczny sklep w Polsce z problemami? Łukasz Szewczyk, 13 sierpnia 2009, godz. 18:57 TAGI: Nokia, Nokia Music Store W czerwcu w Polsce zadebiutował muzyczny sklep internetowy Nokia Music Store. Na razie klienci skarżą się na problemy techniczne nowej usługi oraz zbyt wygórowane ceny. Nokia Music Store (music.nokia.pl) na razie jest jedną z najdroższych ofert tego typu w Polsce. Klient za piosenkę zapłaci około 3,50 zł lub około 35 zł za płytę. Polskie odpowiedniki (np. iplay.pl czy Soho.pl) oferują tańsze utwory, a związany z siecią Plus sklep Muzodajnia.pl nawet w cenie kilku groszy. Plusem muzycznego sklepu Nokia jest bardzo rozbudowana oferta (4,5 mln piosenek).

Na razie jednak polscy użytkownicy usługi Nokia Music Store borykają się z problemami. Jak podaje Rzeczpospolita, użytkownicy skarżą się na wadliwy program do ściągania plików, słabą pomoc techniczną a także problemy z odzyskaniem pieniędzy ściągniętych z karty kredytowej. Nokia na razie nie odpowiada na pytania związane z problemami, zapewnia jednak, że "liczba osób odwiedzających sklep stale rośnie".

(Rzeczpospolita/media2)





Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=7123