Nowy serwis rozrywkowy
Data: 18-10-2008 o godz. 00:05:00
Temat: Info


Polski oddział MTV Networks we współpracy z Netią uruchomił swój portal wideo switch2one.tv (www.s2o.tv).

W serwisie dostępny jest rozrywkowy kontent z kanałów MTV, VH1, Viva i Comedy Central. Nie brakuje także teledysków oraz krótkich wywiadów z gwiazdami.

Programy są dostępne w całości, a wybór jakości obrazu i dźwięku należy do samego użytkownika. Na jakość odbioru ma wpływ zastosowana przy tym projekcie technologia TV BOX, która umożliwia oglądanie obrazu na pełnym ekranie bez utraty jego jakości.

W momencie startu na switch2one.tv (www.s2o.tv) znalazło się ponad 200 godzin programów i około 7 000 wideoklipów. W przyszłości na łamach serwisu publikowane będą także materiały, które nie zmieściły sie do telewizyjnych wydań poszczególnych programów stacji grupy MTV.

Partner portalu jest Netia, na której serwerach będzie odbywał się hosting części edytorialnej s2o.tv. Dla klientów firmy utworzono specjalną strefę VIP, w której publikowane są szczególnie atrakcyjne treści.

Nadawca zapewnia jednak, że zdecydowana większość materiałów będzie dostępna dla ogółu internautów. Władze MTV Networks Polska chcą, aby do końca roku switch2one.tv miał 500 tys. unikalnych użytkowników.

Start switch2one.tv zostanie wsparty kampanią reklamową, która obejmie internet, telewizję, radio, prasę czy sieci komórkowe. Wortal będzie promowany także w klubach muzycznych i środkach komunikacji miejskiej.

Platformę komunikacji, opartą na trzech głównych benefitach portalu przygotowała agencja Lowe GGK. Motywem przewodnim kampanii jest hasło: "uniwersalna maszyna do cieszenia".

(wirtualnemedia)





Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=5875