CUPRA rozpoczęła współpracę Rosalíą! Data: 29-03-2023 o godz. 19:42:54 Temat: Info
CUPRA
ogłosiła współpracę z hiszpańską piosenkarką, autorką tekstów i producentką – Rosalía
(25.09.1993 San Esteban de Sasroviras, Barcelona). Do działań wykorzystano nową wersję utworu „Abcdefg”, piosenki pochodzącej z nagrodzonego statuetką Grammy albumu 'MOTOMAMI'
Premiera wideo odbyła się podczas finału King’s Leauge na Twitchu. W opublikowanym filmie pojawili się ambasadorzy marki i reprezentanci CUPRA Tribe, m.in. Daniel Brühl, Alexia Putellas, Ansu Fati czy Marc ter Stegen oraz najnowsze modele marki – CUPRA UrbanRebel Concept, CUPRA Tavascan i CUPRA Terramar.
■ Marka ogłosiła współpracę z hiszpańską piosenkarką, autorką tekstów i
producentką podczas ostatniego El Clásico – meczu drużyn FC Barcelona i
Real Madryt (19 marca). Zapowiedzi w formie plakatów i billboardów
pojawiły się m.in. w Barcelonie, Madrycie i Mexico City.
■ W ramach nawiązanej współpracy hiszpańskiej marki z Rosalíą powstała
kampania, która podkreśla, czym jest CUPRA od A do Z. Do działań
wykorzystano nową wersję utworu „Abcdefg”, piosenki pochodzącej z
nagrodzonego statuetką Grammy albumu 'MOTOMAMI'.
■ Premiera wideo odbyła się podczas finału King’s Leauge na Twitchu (26
marca). W opublikowanym filmie pojawili się ambasadorzy marki i
reprezentanci CUPRA Tribe, m.in. Daniel Brühl, Alexia Putellas, Ansu Fati
czy Marc ter Stegen oraz najnowsze modele marki – CUPRA UrbanRebel
Concept, CUPRA Tavascan i CUPRA Terramar.
W ramach wspólnych działań pomiędzy marką CUPRA a hiszpańską piosenkarka
Rosalią, jej utwór pt. "Abcdefg" zyskał nowe, świeższe spojrzenie. Przygotowano również
materiał wideo, którego premiera odbyła się podczas finałowego meczu King’s League na
Twitchu. Stanowi on jeden z elementów kampanii. W filmie pojawiają się ambasadorzy
marki CUPRA oraz reprezentanci CUPRA Tribe: aktor Daniel Brühl, zawodnicy FC
Barcelona – Alexia Putellas, Ansu Fati i Marc ter Stegen, kierowczyni Extreme E Klara
Andersson oraz zawodniczka padla Ariana Sánchez. Nie zabrakło też najnowszych
modeli hiszpańskiego producenta, które czekają w najbliższym czasie na swoją premierę
– CUPRA UrbanRebel Concept, CUPRA Tavascan i CUPRA Terramar.
Nowa współpraca jest rozszerzeniem dotychczasowej kampanii. Pierwsza z zapowiedzi
projektu miała miejsce podczas meczu El Clásico w niedzielę, 19 marca. Kolejnym
etapem była kampania Out of Home na ulicach Barcelony, Madrytu i Mexico City. Oprócz
billboardów w centrach tych miast pojawiły się plakaty z tajemniczym numerem telefonu,
które miały zachęcić przechodniów do rozpoczęcia rozmowy na czacie w aplikacji
WhatsApp. Wraz z jej przebiegiem, użytkownicy poznawali kolejne fragmenty kampanii –
krótkie klipy z utworu Rosalíi.
Nietypowa muzyczna współpraca z hiszpańską supergwiazdą Rosalía poprzez swoją muzykę wyraża osobisty związek z katalońskim regionem Sant
Esteve Sesrovires, z którego pochodzi.
- Rosalía podziela niekonwencjonalny charakter marki CUPRA. Podobnie jak my,
pochodzi z Hiszpanii, jednak reprezentuje prawdziwie międzynarodowy sposób myślenia.
Nasza najnowsza współpraca jest kolejnym przykładem na to, że CUPRA dociera do
młodszego pokolenia, które poszukuje nowych inspiracji. Nie mogę się doczekać
kolejnych etapów naszych wspólnych działań – stwierdził Sven Schuwirth, dyrektor operacyjny marki CUPRA.
Artystka w 2022 roku wydała swój przełomowy, nagrodzony statuetką Grammy album
'MOTOMAMI'. Jest jego autorką i producentką wykonawczą. Longplay znalazł się na
pierwszym miejscu globalnej listy albumów Spotify (w kategorii hiszpańskich artystów) i
odnotował najlepszy debiut na światowej liście Billboard-u spośród wszystkich latynoskich
albumów wydanych w 2022 roku.
Jedną z najpopularniejszych piosenek na albumie 'MOTOMAMI' jest utwór „Abcdefg”, w
którym Rosalía podjęła się stworzenia własnego alfabetu. Teraz zyskał zupełnie nową,
niekonwencjonalną perspektywę dzięki współpracy z hiszpańską marką motoryzacyjną.
CUPRA
to marka łącząca niekonwencjonalny styl, emocje i wyjątkowe osiągi. Powstała w 2018 roku w
Barcelonie. Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Martorell, a sprzedaż odbywa się poprzez sieć
wyspecjalizowanych punktów na całym świecie.
W 2021 roku CUPRA utrzymała trend wzrostowy i napędzana sukcesem Formentora potroiła swoją
sprzedaż, uzyskując poziom niemal 80 000 egzemplarzy.
Udowadniając, że elektryfikacja i sportowy charakter doskonale do siebie pasują, w 2021 roku CUPRA
zaprezentowała pierwszy w 100% elektryczny samochód marki – CUPRA Born. W 2022 roku firma
poszerzyła gamę tego modelu o pojazdy z różnymi pojemnościami akumulatorów, a także o mocniejszą
wersję e-Boost. Marka wprowadziła również ekskluzywną, limitowaną edycję modelu CUPRA Formentor VZ5.
W 2024 roku premierę będzie miał drugi całkowicie elektryczny model marki – CUPRA Tavascan oraz
pierwszy zelektryfikowany sportowy SUV, czyli CUPRA Terramar. Rok później na motoryzacyjnym rynku
pojawi się najbardziej radykalna interpretacja miejskiego samochodu elektrycznego marki, inspirowana
koncepcją CUPRA UrbanRebel.
CUPRA jest oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu FC Barcelona oraz sponsorem zawodów World
Padel Tour i eSports Club Finetwork KOI. Wspiera takie projekty jak festiwal Primavera Sound oraz produkcja
łodzi motorowych we współpracy z De Antonio Yachts.
Ambasadorzy marki stanowią część międzynarodowego zespołu CUPRA Tribe i chcą być siłą napędową
zmian. Wśród nich są: miejski artysta działający pod pseudonimem TV Boy, złoci medaliści olimpijscy Adam
Peaty, Melvin Richardson i Saúl Craviotto, niemiecki bramkarz Marc ter Stegen oraz zdobywczyni Złotej Piłki i
najlepsza piłkarka FIFA, Alexia Putellas. Od 2022 roku polskim Partnerem marki CUPRA jest Szymon
Godziek, zawodnik specjalizujący się w ekstremalnym freestyle’u MTB i freeride.