Kayah i Maryla łykają najwięcej zł
Data: 19-07-2006 o godz. 00:05:00
Temat: Info


Firmy działające w tej branży nie chcą zdradzać stawek gwiazd, zasłaniając się tajemnicą handlową. Sławy pomijają pytania o cenę milczeniem.

W wielu przypadkach nie wystarczy zasobna kieszeń. Artyści przed przyjęciem oferty zastrzegają sobie, że muszą zapoznać się ze szczegółami i dokładnym scenariuszem imprezy.

Za ile śpiewają? Jeśli firmę stać na wydatek rzędu 35-50 tys. zł, może zamówić również recital którejś z czołowych polskich piosenkarek. Kayah i Maryla Rodowicz za taki występ biorą ok. 45 tys. zł brutto, Anna Maria Jopek ok. 35 tys. zł. Ta ostatnia wystąpiła m.in. przed rokiem na imprezie w Sopocie z okazji 10. urodzin Invest Komfortu.

Ile kasują za prowadzenie imprezy?

Cezary Pazura – 19,5 tys. zł brutto
Maciej Stuhr –18 tys. zł + 22 proc. VAT – usługa promocyjna
Paweł Wilczak –17-18 tys. zł
Szymon Majewski – 16 tys. zł + 22 proc. VAT – usługa promocyjna
Hubert Urbański – 15,5 tys. zł+ 22 proc. VAT – usługa promocyjna
Piotr Bałtroczyk – 12 tys. zł brutto
Tomasz Kammel – 11,5 tys. zł + 22 proc. VAT
Olaf Lubaszenko – 11 tys. zł brutto
Zygmunt Chajzer – 9 tys. zł brutto
Krzysztof Ibisz – 9 tys. zł brutto

Recitale

Kayah – 45 – 50 tys. zł brutto
Anna Maria Jopek – 35 tys. zł brutto
Maryla Rodowicz – 45 – 50 tys. zł brutto
Leszcze – 35 tys. zł brutto
Big Cyc – 10 – 18 tys. zł brutto
Czarno-Czarni – 10 – 14 tys. zł brutto
Golden Life – średnio 8-10 tys. zł brutto
Grupa Kowalski – 8 tys. zł brutto

Ceny do negocjacji, nie obejmują kosztów nagłośnienia, oświetlenia i hoteli.

(Echa Miasta - Katarzyna Kazimierowska, Izabela Orlicz-Rabiega)





Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=2643