Dua Lipa x PUMA (S) Data: 20-11-2020 o godz. 17:01:52 Temat: Info
Popularna na całym świecie gwiazda muzyki pop, Dua Lipa (22.08.1995 Londyn), dołączyła do rodziny PUMA i
zostanie najnowszą twarzą kobiecej linii marki. Dua będzie współpracować z globalną marką
sportową, aby inspirować kobiety na całym świecie, nie tylko poprzez udział w światowych
kampaniach, ale także poprzez ważne i bliskie jej sercu inicjatywy.
„Jestem bardzo podekscytowana mogąc ogłosić współpracę z PUMA” - powiedziała Dua
Lipa. „Uważam, że niezależnie od tego czy uczestniczymy w próbach do występu czy
wędrujemy po górach, ważne jest, aby czuć się komfortowo i dobrze wyglądać. Mam wiele
pomysłów na projekty i kampanie, w których wezmę udział i nie mogę się doczekać, aby
zrealizować je wszystkie z moją rodziną PUMA.”
(Dua Lipa)
Dua Lipa i PUMA wyznają te same wartości: bycie zdeterminowanym, pewnym siebie,
pełnym radości i odważnym. Dua nie tylko potrafi wpłynąć na miliony młodych kobiet, ale
także szerzy świadomość dotyczącą ich problemów i równości płci. W związku z tym, w 2021
roku zostanie główną gwiazdą kampanii PUMA „She Moves Us”, skupiającej się na
inspirowaniu kobiet, które wspólnie dążą do osiągania sukcesów i łączenia się poprzez sport
i kulturę.
(Dua Lipa)
„Cieszymy się, że możemy powitać Dua w naszej rodzinie” - powiedział Adam Petrick,
globalny dyrektor marki i marketingu w PUMA. „Przyciągnęła nas jej kreatywność, pasja,
motywacja
i sposób, w jaki komunikuje się z młodą konsumentką. Natomiast to co poruszyło nas
najbardziej to jej autentyczna pasja do walki z nierównościami płciowymi i nie możemy się
doczekać, aby wesprzeć ją w ramach wspólnie zaplanowanych inicjatyw związanych z marką.
Uważamy, że uosabia to, czego współczesny konsument szuka jako wzór do naśladowania.”
Dua Lipa zbudowała karierę w bardzo krótkim czasie. Jej drugi album „Future Nostalgia”,
który stał się numerem 1 w Wielkiej Brytanii, zyskał także światowe uznanie. Był najczęściej
streamowanym albumem brytyjskiej gwiazdy w historii Spotify, osiągając ponad 4,5 miliarda
odtworzeń. Dua to największa artystka na platformie Spotify i obecnie trzecia co do
wielkości wokalistka z prawie 60 milionami słuchaczy miesięcznie. Jej platynowy album
„Don’t Start Now”, który jest światowym hitem z miliardem odtworzeń, zajął drugie miejsce
na liście Billboard Hot 100. Podążając za sukcesem tego albumu, wydała single „Physical” i
„Break My Heart”, które odniosły ogromny sukces. „Future Nostalgia” jest kontynuacją jej
debiutu. Został nagrodzony platyną i zaowocował sześcioma platynowymi utworami. W
2018 roku zapisała się na kartach brytyjskiej muzyki popowej, kiedy jako pierwsza
piosenkarka otrzymała pięć nominacji, z dwoma zwycięstwami podczas BRIT Award. Na
początku 2019 roku otrzymała dwie nagrody Grammy w kategorii najlepsza nowa artystka i
najlepsze nagranie taneczne.
PUMA rozpoczyna wieloletnią współpracę z Duą Lipą, prezentując sponsorów jej
wypełnionego zabawą wirtualnego występu „Studio 2054”, w którym zarówno ona, jak i jej
tancerze wystąpią w ubraniach marki. Jako niespodziankę dla swoich fanów, PUMA oferuje
limitowaną partię biletów ze zniżką na występ.
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz
akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla
sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w
kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się
w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa
PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120
krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w
Niemczech.