Dua Lipa x PUMA (S)
Data: 20-11-2020 o godz. 17:01:52
Temat: Info


Popularna na całym świecie gwiazda muzyki pop, Dua Lipa (22.08.1995 Londyn), dołączyła do rodziny PUMA i zostanie najnowszą twarzą kobiecej linii marki. Dua będzie współpracować z globalną marką sportową, aby inspirować kobiety na całym świecie, nie tylko poprzez udział w światowych kampaniach, ale także poprzez ważne i bliskie jej sercu inicjatywy.

„Jestem bardzo podekscytowana mogąc ogłosić współpracę z PUMA” - powiedziała Dua Lipa. „Uważam, że niezależnie od tego czy uczestniczymy w próbach do występu czy wędrujemy po górach, ważne jest, aby czuć się komfortowo i dobrze wyglądać. Mam wiele pomysłów na projekty i kampanie, w których wezmę udział i nie mogę się doczekać, aby zrealizować je wszystkie z moją rodziną PUMA.”

(Dua Lipa)

Dua Lipa i PUMA wyznają te same wartości: bycie zdeterminowanym, pewnym siebie, pełnym radości i odważnym. Dua nie tylko potrafi wpłynąć na miliony młodych kobiet, ale także szerzy świadomość dotyczącą ich problemów i równości płci. W związku z tym, w 2021 roku zostanie główną gwiazdą kampanii PUMA „She Moves Us”, skupiającej się na inspirowaniu kobiet, które wspólnie dążą do osiągania sukcesów i łączenia się poprzez sport i kulturę.

(Dua Lipa)

„Cieszymy się, że możemy powitać Dua w naszej rodzinie” - powiedział Adam Petrick, globalny dyrektor marki i marketingu w PUMA.
„Przyciągnęła nas jej kreatywność, pasja, motywacja i sposób, w jaki komunikuje się z młodą konsumentką. Natomiast to co poruszyło nas najbardziej to jej autentyczna pasja do walki z nierównościami płciowymi i nie możemy się doczekać, aby wesprzeć ją w ramach wspólnie zaplanowanych inicjatyw związanych z marką. Uważamy, że uosabia to, czego współczesny konsument szuka jako wzór do naśladowania.”


Dua Lipa zbudowała karierę w bardzo krótkim czasie. Jej drugi album „Future Nostalgia”, który stał się numerem 1 w Wielkiej Brytanii, zyskał także światowe uznanie. Był najczęściej streamowanym albumem brytyjskiej gwiazdy w historii Spotify, osiągając ponad 4,5 miliarda odtworzeń. Dua to największa artystka na platformie Spotify i obecnie trzecia co do wielkości wokalistka z prawie 60 milionami słuchaczy miesięcznie. Jej platynowy album „Don’t Start Now”, który jest światowym hitem z miliardem odtworzeń, zajął drugie miejsce na liście Billboard Hot 100. Podążając za sukcesem tego albumu, wydała single „Physical” i „Break My Heart”, które odniosły ogromny sukces. „Future Nostalgia” jest kontynuacją jej debiutu. Został nagrodzony platyną i zaowocował sześcioma platynowymi utworami. W 2018 roku zapisała się na kartach brytyjskiej muzyki popowej, kiedy jako pierwsza piosenkarka otrzymała pięć nominacji, z dwoma zwycięstwami podczas BRIT Award. Na początku 2019 roku otrzymała dwie nagrody Grammy w kategorii najlepsza nowa artystka i najlepsze nagranie taneczne.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Dua_Lipa
https://www.dualipa.com
https://www.facebook.com/DuaLipa/
https://www.instagram.com/dualipa/?ref=https://www.dualipa.com/futurenostalgia/
https://twitter.com/dualipa
https://www.tiktok.com/@dualipaofficial?lang=pl
https://www.youtube.com/c/dualipa/featured
https://tidal.com/browse/artist/7162333
https://open.spotify.com/artist/6M2wZ9GZgrQXHCFfjv46we
https://soundcloud.com/dualipa?ref=https%3A//www.dualipa.com/futurenostalgia/
https://music.apple.com/gb/artist/dua-lipa/1031397873?ref=https%3A//www.dualipa.com/futurenostalgia/
https://music.amazon.co.uk/artists/B0143TMJ6Q/dua-lipa


PUMA rozpoczyna wieloletnią współpracę z Duą Lipą, prezentując sponsorów jej wypełnionego zabawą wirtualnego występu „Studio 2054”, w którym zarówno ona, jak i jej tancerze wystąpią w ubraniach marki. Jako niespodziankę dla swoich fanów, PUMA oferuje limitowaną partię biletów ze zniżką na występ.


PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech.

(Marta Roszewska-PR & Communication - teal)







Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=23158