„Tak bardzo” to rapowa kolaboracja Pkiego, Dziarmy i Gverilli.
Data: 18-09-2020 o godz. 23:22:41
Temat: Info


„Tak bardzo” to rapowa kolaboracja OKI, DZIARMA i GVERILLA . Mocny, energiczny numer i klip zrealizowany na wysokich obrotach są efektem współpracy z marką Red Bull MOBILE, dzięki której artyści mogli zrealizować ten projekt z dużym rozmachem, w ekstremalnych okolicznościach.

Zdjęcia zrealizowano na terenie funkcjonującej kopalni. Udział w projekcie wzięło kilkunastu zawodników motocross. W „Tak bardzo” OKI, DZIARMA i GVERILLA biorą na warsztat pragnienia, znajdowanie swojej drogi, konsekwentne nią podążanie i energię, która pozwala na osiąganie kolejnych, coraz wyższych celów.

Singel „Tak bardzo” to finałowy numer promujący najnowsze wydawnictwo OKIEGO, młodego rapera, który jak burza zdobywa dla siebie miejsce na rodzimej scenie
Premiera OKI - „77747mixtape” już 25 września 2020.


Premiera teledysku na stronie Red Bull MOBILE jednocześnie otwiera kolejną kampanię marki w ramach platformy komunikacyjnej #takbardzoMOBAJL.
Założenie utworu, klipu i całej komunikacji kampanijnej kręci się wokół potrójnego rozwinięcia głównego claimu marki:


#TAKBARDZO DUŻO / SZYBKO / GŁOŚNO
Hasła te doskonale rezonują z marką i znajdują swe rozwinięcie w:

1. benefitach związanych z produktami i usługami Red Bul MOBILE – operatora telekomunikacyjnego ze Świata Red Bulla

2. głównym materiale kampanii – utworze i klipie

3. interaktywnej aktywacji konsumenckiej, której szczegóły odsłonięte zostaną już w poniedziałek 21 września


Za koncepcję i realizację przedsięwzięcia odpowiada specjalizująca się w niestandardowych projektach z obszaru muzyki, rozrywki i kultury agencja OUTRAGE. Klip zrealizowano we współpracy z duetem reżysersko- producenckim Andiamo. Sesję zdjęciową promującą kolaborację wykonał Michał Klusek. Za stylizacje odpowiada Ewelina Gralak. Oprawa graficzna kampanii to wynik kolaboracji OUTRAGE z Włodim Włodarczykiem. Za landing page projektu oraz kreacje i prowadzenie kampanii w social mediach i digitalu odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów – MediaCom Waraw.

Wszelkie szczegóły oraz klip na stronie

(Jacek Słowik-Red Bull Communication)







Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=22597