The Weeknd z „Heartless” i „Blinding Lights”
Data: 02-12-2019 o godz. 23:14:55
Temat: Info


The Weeknd zaprezentował dwa premierowe utwory: „Heartless” i „Blinding Lights”. Artysta wykona premierowo oba kawałki w programie Stephena Colberta 5 i 6 grudnia.



„Blinding Lights” wykorzystano w reklamie Mercedesa. The Weeknd jest dyrektorem kreatywnym kampanii.

(The Weeknd)

The Weeknd rozpoczął zapowiadanie nowych utworów tajemniczymi wpisami na Twitterze. W poniedziałek udostępnił wiadomość „jutro zaczyna się jesień”, a następnie ogłosił: „Rozpoczynamy nowy, rozwalający mózg, psychotyczny rozdział. Jedziemy!”. Poza „Heartless”, artysta zaprezentował fragment „Blinding Lights”. Piosenka trafi do reklamy Mercedesa, która ujrzy światło dzienne 29 listopada.

Wkrótce The Weeknd pojawi się u boku Adama Sandlera w filmie „Uncut Gems” (amerykańska premiera zaplanowana jest na 13 grudnia) – będzie to aktorski debiut wokalisty. W tym roku mogliśmy usłyszeć Kanadyjczyka na albumie „For the Thrones”, zainspirowanym „Grą o tron”. The Weeknd pojawił się z SZA i Travisem Scottem w kawałku „Power is Power”.

(Paulina Grabska-Universal Music PL)







Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=20865